محرومیت در انتظار مودریچ

خطای واضح بازیکن رئال مادرید/ عکس

جراحی آبی ها در فصل بعد

اخراجی های استقلال مشخص شدند

در فهرست خروجی قلعه نویی برای فصل نقل و انتقالات کدام بازیکنان قرار دارند؟ آیا خود قلعه نویی با شرایط کنونی حاضر است در استقلال بماند؟
کد خبر: ۶۴۶۹۵۹
اخراجی های استقلال مشخص شدند

امیر قلعه‌نویی که همواره می‌گفت: «ما خوب نبودیم و کیلوها منم در زمین راه می‌رفتند.» بعد از شکست تیمش در جام‌حذفی این‌بار از خودش و اشتباهاتش گفت و البته تاکید کرد که استقلال پیر است و باید جوان شود.

این حرف های امیر در واقع یک هشدار بود و صدالبته باید دید آیا فصل بعد او خودش در استقلال می ماند که تیم را جوان کند یا نه؟ چندی قبل علی فتح الله زاده هم به همکار ما گفت استقلال برای فصل جدید حتما باید جوان شود چون میانگین سنی تیم زیادی بالاست.

جالب اینکه نسبت به ابتدای همین فصل جاری امثال مجیدی و نکونام که میانگین سنی را بالا برده بودند دیگر در استقلال نیستند ولی باز هم آبی‌ها زیادی پیر هستند و این مسئله انتقاد خود کادر فنی را هم برانگیخته است.

اگر فرض را بر این بگذاریم که امیر قلعه‌نویی در استقلال بماند باید گفت جدایی امثال کاروالیوی برزیلی (که انتظارات را برآورده نکرده)، اکبرپور، احمد جمشیدیان، مهرداد اولادی، نیکبخت واحدی، آرش برهانی و حتی نفراتی چون نظری و پژمان نوری از جمع آبی‌پوشان محتمل است.

جمشیدیان در اکثر روزهای برگزاری لیگ مصدوم بوده، کاروالیو مثل لاوره نتوانست جای خالی جباری را پر کند و اولادی و نیکبخت بسیار ضعیف ظاهر شدند.

اولادی فقط یک گل به کاسپین قزوین در جام‌حذفی زد و نیکبخت هم یا نیمکت‌نشین بوده و یا اگر به میدان رفته پراشتباه ظاهر شده است هر چند که گفته می‌شود مبلغ قرارداد او از همه پایین‌تر است.

از میان نفرات فعلی استقلال آرش برهانی، پژمان نوری و محمدمهدی نظری هم موقعیت مطلوبی ندارند و خیلی بعید است که امیر آن‌ها را برای فصل بعد حفظ کند.

نوری اخیرا یک درگیری هم با امیرحسین صادقی داشت و آرش هم در این فصل با امیر قلعه‌نویی مشکلات زیادی داشت اما اخیرا کمی بیشتر بازی می‌کند.

دیگر بازیکنی که کم‌کم باید خودش را برای رفتن از استقلال آماده کند سیاوش اکبرپور است که فصل ناموفقی را پشت سر می‌گذارد. سیاوش جزو بازیکنانی است که در صورت رفتن قلعه‌نویی هم شانس زیادی برای ماندن در استقلال ندارد چون با خود امیر آمده بود و جزو بازیکنان خاص او محسوب می‌شود.

علاوه بر نفرات فوق ماندن حنیف، ساموئل، قاضی، غلام‌نژاد و... در استقلال هم 50- 50 است و باید گفت با این تفاسیر اسکلت اصلی استقلال در فصل جدید 94- 93 کلی تغییر خواهد کرد.

طبق شنیده‌های ما باشگاه بیشتر درصدد حفظ امثال رحمتی، صادقی، حیدری، بیگ‌زاده، آندو و... است که از میان این نفرات هم احتمال حضور خسرو و آندو در تیم‌های خارجی وجود دارد.

حالا باید دید آیا فتح الله زاده در استقلال می‌ماند تا دوباره در فصل نقل‌وانتقالات با بمب‌های پر سروصدای خود استقلال را در کانون اخبار قرار دهد یا وزارت ورزش مدیر موردنظر خودش را جایگزین او می‌کند.

البته ماندن یا رفتن قلعه‌نویی هم در تغییر چهره استقلال بسیار موثر خواهد بود و او اگر بماند احتمالا نفرات مورد نظر خودش را جایگزین جداشده‌ها خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
سناریوی بهم ریختن استقلال را شروع كرده اید!
مصطفی محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
همشون برن................فقط ژنرال بمونه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها