بارسلونا در هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا موفق شد رایووایکانو را با نتیجه پر گل شش بر صفر شکست دهد.
کد خبر: ۶۴۶۴۷۷
توفان بارسا در شب رکورد زدنی نابغه آرژانتینی/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - شاگردان خراردو مارتینو موفق شدند در ورزشگاه نیوکمپ با شش گل حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست دهند. مسی در این دیدار خوش درخشید و در دقایق 36 و 68 دو گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 53 پاس گل به سانچز داد. دو گل دیگر بارسلونا را نیز آدریانو در دقیقه 2 و پدرو 56 به ثمر رساندند. نیمار نیز در این دیدار گلی روحیه بخش پس از حدود یک ماه مصدومیت به ثمر رساند تا در آستانه دیدار حساس مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا روحیه دوچندانی بگیرد. لیونل مسی در این دیدار ستاره بی چون و چرای بارسلونا بود، او نه تنها گل زد و پاس گل داد بلکه به رکوردی بی نظیر در فوتبال اسپانیا دست یافت. مسی رکورد بیشترین تعداد گل با یک تیم اسپانیایی را به خود اختصاص داد.

تعداد گل های خود با پیراهن بارسلونا را به عدد 337 رساند و با عبور از رکورد "تلمو زارا" اکنون تنها بازیکنی است که با یک تیم اسپانیایی بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده است.

مسی اکنون تنها 5 گل با رکورد 369 گل آلکانتارا برای بارسلونا فاصله دارد. مسی با این دو گل اکنون رکورد 227 گل آلفردو دی استفانو در رقابتهای لالیگا را رد کرده است و با رکورد 228 گل رائول گونزالس در تاریخ رقابتهای لالیگا برابری کرده است.

این ستاره آرژانتینی همچنین با 10 گل و 8 پاس گلی که در سال 2014 میلادی به نام خود ثبت کرده است بهترین آمار (بیشترین گل و پاس گل) را در بین 5 لیگ برتر اروپایی در سال 2014 دارد.

رئال مادرید با این پیروزی و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به آتلتیکو مادرید با 60 امتیاز در صدر قرار دارد. آتلتیکو مادرید و رئال مادرید نیز با 60 و 57 امتیاز دوم و سوم هستند.

در دیگر دیدارهای لوانته با یک گل آلمریا را شکست داد ، آتلتیکو مادرید سه بر صفر مقابل وایادولید به پیروزی رسید و ویارئال دو بر صفر مقابل میزبان خود سلتاویگو شکست خورد.

تصاویری از دیدار بارسلونا و رایووایکانو را در ادامه می بینید:

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

مارتینو: مسی همتا ندارد

سرمربی آرژانتینی بارسلونا پس از پیروزی پر گل تیمش که به دنبال درخشش مسی حاصل شد گفت: لیونل مسی بازیکنی است که در فوتبال دنیا همتا ندارد.

تاتا مارتینو با بیان این مطلب در کنفرانس خبری گفت: پیروزی های پر گل همیشه خوشحالی بیشتری به همراه دارند. ما حالا برای دیدار با منچسترسیتی(مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) انگیزه بیشتری داریم. البته باید بگویم شکست مقابل والنسیا در هفته گذشته مسیر ما را تغییر داد و ما را در موقعیت درستی قرار داد. امروز خوشحالم که با ارائه یک بازی شناور و خوب سه امتیاز را به دست آوردیم و با اقتدار پیروز از میدان خارج شدیم.

وی افزود: یکی از بهترین بازی‌های فصل بارسلونا را به نمایش گذاشتیم. این بازی گام دیگری برای قهرمانی ما در رقابت‌های لیگاست. امشب نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و این شایستگی را داریم که عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

مارتینو به ستایش از مسی پرداخت و گفت: مسی تمام رکوردهایی را که می‌خواهد، خواهد شکست. او حتی نمی‌تواند تعداد رکوردهایی را که قرار است به دست او جابجا شود را بشمارد. مسی یک استعداد فوق‌العاده‌ بزرگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها