کد خبر: ۶۴۶۴۵۷
پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ و دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند موفق شدند حریفانشان را با دو گل شکست دهند.

هفته بیست‌و یکم رقابت های بوندسلیگای آلمان با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت. بایرن‌مونیخ موفق شد در ادامه روند پیروزی‌های خود این بار فرایبورگ را با 4 گل شکست دهد. دانته در دقیقه 19 ، شاکری 34 و 41 و کلودیو پیزارو 81 برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند.

بایرن مونیخ با این برد 59 امتیازی شدند و مقتدرانه صدرنشینی خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

بوروسیا دورتموند در شرایطی از آینتراخت فرانکفورت میزبانی می کرد که چند روز قبل در رقابت های جام حذفی در فرانکفورت موفق به شکست دادن آن ها شده بود. این‌بار بوروسیا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و موفق شد حریف خود با را نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. اوبامیانگ در دقایق 10 و 21 و لولندوفسکی 47 (پنالتی) و جوجیچ 68 برای زردپوشان دورتموند گلزنی کردند. دورتموند نیز با این برد 42 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا همچنین تیم قعرنشین اینتراخت براونشوایگ که دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی‌الاصل تیم ملی ایران را در اختیار دارد، مقابل میهمان خود هامبورگ با هت‌تریک کامبلا بازیکن کنگویی خود با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. داوری در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت. برانشوایگ با این پیروزی 15 امتیازی شد اما همچنان در قعر جدول باقی ماند و هامبورگ در امتیاز 16 باقی ماند و در همان مکان هفدهم و همسایگی برانشوایگ ماندنی شد.

تابلو نتایج

بایرن مونیخ 4 – فرایبورگ صفر

دورتموند 4 – فرانکفورت صفر

براونشوایگ 4 – هامبورگ 2

هوفنهایم 4 – اشتوتگارت یک

وردربرمن یک – گلادباخ یک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها