هشدار رئیس سازمان سنجش آموزش:

داوطلبان کنکور ارشد مراقب سودجویان باشند

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: افراد سودجو پس از برگزاری هر نوبت آزمون کارشناسی ارشد، اقدام به فروش دفترچه سوالات در برخی پایگاه های اینترنتی کردند.
کد خبر: ۶۴۶۳۰۲
داوطلبان کنکور ارشد مراقب سودجویان باشند

دکتر ابراهیم خدایی در گفت وگو با واحد مرکزی خبر افزود: طبق قانون آزمون کارشناسی ارشد، سوالات پس از پایان آزمون نباید از حوزه های امتحانی خارج شود اما در برخی حوزه های امتحانی برخی افراد سوالات آزمون را به دور از چشم مراقبان از حوزه امتحانی خارج کردند.

وی افزود: روش کار این عده این طور بود که یک نفر صفحات وسط، یک نفر صفحات اول و یک نفر صفحات آخر را از دفترچه سوالات جدا می کردند و پس از پایان آزمون بیرون از حوزه امتحانی صفحات جدا شده یکی می شد و آنان سپس اقدام به تکثیر و فروش سوالات می کردند.

خدایی درخصوص علت این کار گفت: برخی شائبه هایی ایجاد کرده بودند که سازمان سنجش آموزش کشور سوالات را منتشر نمی کند بنابراین در این فضا عده ای سودجو با این کار سوالات را به طور غیرقانونی از حوزه امتحانی خارج و منتشر کردند و فروختند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با این وجود تصمیم گرفتیم دفترچه سوالات را امروز منتشر کنیم تا داوطلبان بتوانند از آن استفاده کنند و نیازی به مراجعه به سایت های غیر معتبر و افراد سودجو نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها