سیروان خسروی قطعاتی از آلبوم تو «خیال کردی بری» که در سال ۸۴ روانه بازار شده را یک بار دیگر در جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌برد.
کد خبر: ۶۴۵۱۸۳
سیروان روی صحنه خاطره بازی می کند

سیروان خسروی موسیقی را از ده سالگی نزد اوی جونیو (استاد ایتالیایی) آغاز و در ۱۶ سالگی در کلاس‌های کاوه یغمایی حضور پیدا کرد. آلبوم اول او در سال۱۳۸۴ با عنوان «تو خیال کردی بری» روانۀ بازار شد و سپس آلبوم‌های «ساعت ۹» در سال ۱۳۸۸ و «جادۀ رویا‌ها» در سال ۱۳۹۱ از او انتشار یافت. او بار‌ها به عنوان بهترین موسیقی‌دان و تنظیم‌کنندۀ موسیقی پاپ در کشور برگزیده شده است.

از جملۀ این موفقیت‌ها می‌توان به دریافت جایزۀ بخش کار‌شناسی موسیقی ما در سال ۱۳۹۲، جایزۀ بخش مردمی موسیقی ما ۱۳۹۲، انتخاب بهترین موزیسین سال ۱۳۹۰ مجلۀ اتفاق نو و هنرمند بر‌تر پاپ در سال ۱۳۹۰ مجله ترانۀ ماه اشاره کرد. او همچنین با خوانندگان مطرح پاپ همچون احسان خواجه امیری، رضا صادقی، زانیار خسروی، بهنام صفوی و شهاب رمضان در زمینۀ آهنگسازی و تنظیم همکاری داشته است.
سیروان خسروی ۲6 بهمن در دو نوبت، ساعت ۱۸: ۱۵ و ۲۱: ۳۰ در برج میلاد به صحنه می‌رود و قطعات تکرار، آره، امروز می‌خوام بهت بگم، زندگی همین امروزه، تو خیال کردی بری، بهار من، رسم دنیا، ساعت ۹، ‌ دلم گرفته، بارون، چه حالی داره، منو نگاه کن و لحظه‌های با تو بودن را اجرا می‌کند.
در این اجرا اشکان آبرون و محمد شفیعی‌نژاد نوازنده کیبورد، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، حامد حمیدزاده (گیتار باس)، کیان پورتراب (گیتار آکوستیک)، یاشار خسروی (ساکسفون)، میلاد درخشانی (عود) و بردیا امیری (درامز) سیروان خسروی را همراهی می‌کنند.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها