مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از بازگشایی کامل راه‌های روستایی استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۲۳۶
بازگشایی تمام راه‌های روستایی گیلان

حجت شعبانپور در گفت‌وگو با ایسنا، از اتمام عملیات بازگشایی کلیه راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: با تلاش راهداران تمامی محورهای روستایی بازگشایی شده است.

وی افزود: با اتمام بازگشایی محورهای اصلی و فرعی براساس نوع اولویت، اکیپ‌های راهداری برای بازگشایی محورهای روستایی گرفتار در برف وارد عمل شدند و پس از تلاش چند روزه کلیه راه‌های روستایی بازگشایی شد. در حال حاضر از مجموع 2000 روستای گرفتار در برف، راه ارتباطی تمامی روستاها برقرار شده و مشکلی برای تردد و امدادرسانی وجود ندارد.

آب شرب روستاهای غرب مازندران وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی(آبفار) مازندران گفت: پس از بارش برف و کولاک سنگین از نخستین ساعات هفته گذشته و همزمان با قطعی برق، آب شرب 145 روستای غرب مازندران با 35 هزار مشترک قطع شد که با تلاش اکیپ‌های امدادی مشکل قطعی آب برطرف شده و هم اکنون تمامی روستاهای بحران زده غرب مازندران از آب شرب برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مجید عبدالهی اظهار کرد: گرچه ابتدا با وجود بارش برف بیش از دو متر، دسترسی به روستاها میسر نبود، با تلاش گروه‌های امدادی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستایی، خدمات رسانی شدت گرفت.

وی افزود: با شروع بحران، با 15 اکیپ امدادی در منطقه حاضر شدیم و عملیات کمک رسانی را با وجود کمبود امکانات همچون تانکرهای سیار آبرسانی، فقدان دستگاه‌های بسته بندی آب، کمبود تجهیرات آبرسانی همچون لوله و اتصالات و شیرآلات و نیز کمبود شدید تجهیزات برقی و پمپاژ، شروع و سعی کردیم با اعزام تانکرهای سیار موجود و آب معدنی قدری از فشار بحران ناشی از نبود آب بکاهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها