خبر بد برای استقلالی ها

آندو رفت تا جام جهانی!

درخواست هافبک استقلال از هواداران پرسپولیسی

تیموریان: به کریمی حمله نکنید

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید دست امیر قلعه‌نویی بسته است و با این شرایط تیمش خوب نتیجه گرفته است.
کد خبر: ۶۴۳۰۵۴
تیموریان: به کریمی حمله نکنید

سایت جام جم ورزشی - آندرانیک تیموریان درباره شکست استقلال در برابر مس اظهار کرد: واقعیت این است که ما نمایش خوبی در این دیدار ارائه کردیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما با توجه به شرایط آب ‌و هوایی،‌شانس برای مشخص شدن تیم پیروز دخالت زیادی داشت.

وی ادامه داد: ما برای این بازی انگیزه زیادی داشتیم اما در نهایت این تیم مس بود که توانست بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند و به فینال جام حذفی برسد. طبیعی است که ما هم مانند هواداران از نتیجه‌ای که به دست آمده ناراحتیم اما به هر حال این فوتبال است. امیدهایمان همچنان برای قهرمانی در یکی از دو جام ایران زنده است و هواداران مطمئن باشند ما با تمرکز بیشتری که بر روی لیگ می‌گذاریم شانس‌مان را برای قهرمانی در رقابت با سایر مدعیان بیشتر خواهیم کرد. از طرفی دیگر زیبایی‌های جام حذفی در همه جای دنیا همین نتایج است و معمولا چنین نتایجی در جام حذفی رقم می‌خورد.

تیموریان با دفاع از عملکرد قلعه‌نویی گفت: کارنامه قلعه‌نویی در فوتبال ایران مشخص است. فکر می‌کنم با شرایطی که به وجود آمده و دست خالی‌اش کارنامه او در این فصل هم بسیار خوب بوده است. نباید از او خرده گرفت. فوتبال ایران شرایط پرفشاری را پشت سر می‌گذارد. من مطمئنم که می‌توانیم با فراموش کردن شکست در برابر مس می‌توانیم به جاده قهرمانی برگردیم.

وی درباره این که در شبکه‌های اجتماعی این شایعه مطرح شده که کریمی به او توصیه کرده در استقلال بماند و با قهرمانی از این تیم جدا شود گفت: کریمی شخصیت بزرگی است او بزرگ من هم به حساب می‌آید اما واقعیت این است که او هیچ وقت به من نگفت بمانم و با قهرمانی از استقلال جدا شوم. او تنها به من توصیه‌ای شخصیتی داشت. با تمام احترامی که برای هواداران استقلال و پرسپولیس قائلم این شایعه‌ای که درست شده به هیچ وجه صحت ندارد و تنها شیطنت یکی از سایت‌ها است که چنین خبریی را به دروغ منتشر کرده است. من هم از هواداران پرسپولیس می‌خواهم بر پایه یک خبر کذب به علی کریمی هجوم نبرند.

بازیکن ملی‌پوش استقلال همچنین درباره بازی یکشنبه تیمش برابر سایپا به ایسنا گفت: تا پایان لیگ پنج فینال را پیش رو داریم. نزدیک‌ترین فینال به ما همین بازی یکشنبه برابر سایپا است. باید سایپا را ببریم. راهی به جز این وجود ندارد. باید خیلی هوشمندانه ادامه مسابقات را به پیش ببریم. اگر یک قدم پا پس بگذاریم حریفان از ما جلو خواهند زد و این چیزی نیست که بتوانیم با آن کنار بیاییم. امیدوارم هواداران با وجود سردی هوا در ادامه لیگ ما را همراهی کنند و این اطمینان را داشته باشند که ما هم با تمام وجود برای شادی‌شان تلاش می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها