
مهاجم تیم مس کرمان میگوید به تعویضش اعتراض نداشته است.
مصطفی شجاعی با بیان اینکه به تعویض کردن خودم اعتراض نداشتم اظهار کرد: من فقط به نوع بازی کردن خودم اعتراض داشتم و اعتراضی به تعویض نداشتم.
وی در مورد نتایج آینده مس کرمان نیز گفت: تلاشمان را میکنیم که انشاءالله در لیگ بمانیم.
در ادامه فرزاد حسینخانی نیز در مورد این بازی اظهار کرد: ما روی نقاط ضعف تیم استقلال کار کرده بودیم و نکاتی کادر فنی به ما گوشزد کرده بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردیم و توانستیم بازی را به خوبی اداره کرده و در نهایت بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
وی در ادامه افزود: این را قبول دارم که گربه سیاه استقلال شدهایم. البته استقلال تیم بزرگی است و مطمئنا نتایج بهتری را در آینده خواهد گرفت.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند