وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

با قرارداد سفید امضا مقابله می کنیم

خبر خوش وزارت کار برای کارگران

قرارداد سفید امضای کارگران حذف شد

مدیر کل دفتر تنظیم و نظارت بر روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف قرارداد سفید امضا خبر داد و گفت: بر این اساس ، قرارداد سفید امضا دیگر مستند نیست و کارفرمایان اجازه استفاده از این نوع قرارداد را ندارند.
کد خبر: ۶۴۲۸۸۴
قرارداد سفید امضای کارگران حذف شد

حسین قبادی در نشست هم اندیشی آموزش حقوق شهروندی کارگران در معاونت آموزش قوه قضاییه افزود: حقوق کار دو جنبه اقتصادی و فرهنگی دارد که اگر به سمت یک جنبه از حقوق کار حرکت کنیم دچار نوسانات و تنش می شویم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ما امروز نمی توانیم بدون توجه به کارفرمایان و اقتصاد در مورد حقوق کار صحبت کنیم و زمانی می توان از دائمی بودن قراردادها صحبت کرد که حق اخراج را به کارفرما بدهیم.

مدیر کل دفتر تنظیم و نظارت بر روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه دو خبر خوش به کارگران داد و گفت: در ماه گذشته دو اتفاق در راستای حمایت از کارگران توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی روی داد و بر این اساس دیگر قرار داد سفید امضا مستند نخواهد بود و پیمانکاران نیز باید از طرح طبقه بندی مشاغل و مزد کارفرما استفاده کنند تا حقوق کارگران در صورتی برکناری پیمانکار ضایع نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بابك گله داری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
با سلام و احترام
تشكر میكنم از این قانون جدید و حمایت قشر كار گر ایران اسلامی و انشاءالله شاهد روز به روز موفقیت بیشتر و پیشرفت های اسلامی بهتری در عرصه اقتصاد و صنعت كشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم
و در این مورد هم انشاءالله كه بازرسی های به موقع و تاثیر پذیر از تمامی ارگان ها و كاخانجات و سازمان ها و شركت ها انجام پذیرد تا این كه هیچ گونه حقی پایمال نشود و در پایان آروزی توفیق الهی را برای تمامی خدمتگزاران به میهن عزیزمان را دارم
گله داری

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها