ستاره های بداخلاق مستطیل سبز چه کسانی هستند؟

پسران بد فوتبال/ تصاویر

کد خبر: ۶۴۲۸۵۴

نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال از الزامی شدن صدور مجوز فعالیت برای مربیان خارجی در لیگ ایران از سال آینده خبر داد.

سیدهادی آیت‌اللهی از الزامی شدن صدور مجوز فعالیت برای مربیان خارجی شاغل در ایران توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال از فصل آینده خبر داد و اظهار کرد: این مسئله جزو برنامه‌های جدی کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرار گرفته است و ما مشغول بررسی و تنظیم آیین‌نامه‌ای برای فعالیت مربیان خارجی در لیگ ایران هستیم و محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد تا تنها مربیانی که شناسنامه و رزومه کاری مشخصی داشته باشند و از سایر جهات مورد تایید کمیته فنی قرار بگیرند، بتوانند در تیم‌های ما فعالیت کنند.

وی گفت: هدف ما این است مربیانی در فوتبال ایران شاغل باشند که برای تیم‌های ما مفید باشند، نه اینکه یک سری مدیر برنامه بخواهند هر مربی که دل‌شان خواست به تیم‌های مختلف قالب کنند. مجوز کار این مربیان باید از سوی کمیته فنی فدراسیون صادر شود.

وی با تاکید بر به‌روز شدن سطح دانش مربیان و ارزیابی مداوم آن‌ها توسط کمیته آموزش فدراسیون گفت: بحث تایید مربیان از سوی کمیته فنی صرفا برای مربیان خارجی است. در عین حال چون رییس کمیته آموزش فدراسیون هم عضوی از کمیته فنی است، ما خواسته‌ایم تا کمیته آموزش موضوع به‌روز شدن مدارک مربی‌گری تمامی مربیان به صورت مداوم را در برنامه داشته باشد.

نایب‌رییس اول فدراسیون از معرفی کردن تعدادی از قضات از سوی سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون برای عضویت در این کمیته خبر داد و به ایسنا گفت: ایشان چندین نفر از قضات خوش‌نام را به ما معرفی کردند اما حضور این قضات در کمیته اخلاق فدراسیون، منوط به تصویب هیات رییسه فدراسیون است. ما قرار گذاشتیم تا پس از آماده شدن آیین‌نامه جدید کمیته اخلاق که توسط ایشان و همکاران‌شان در حال انجام است، بتوانیم هم آیین‌نامه و هم اعضای جدید را در هیات رییسه مطرح کنیم تا پس از تصویب آیین‌نامه اعضای جدید هم بتوانند با احکام رسمی کارشان را شروع کنند. البته به لحاظ غیر رسمی، ایشان قضات را به ما معرفی کرده‌اند و حتی آن‌ها جلسه‌ای را با کفاشیان رییس فدراسیون و بنده برگزار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها