زور برف به کنکور کارشناسی ارشد هم رسید

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 به دلیل گزارش رسیده درباره شرایط نامساعد جوی در اغلب استانهای کشور و درخواست داوطلبان به تعویق افتاد.
کد خبر: ۶۴۲۷۷۶
زور برف به کنکور کارشناسی ارشد هم رسید
دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر افزود: براساس گزارشات واصله در رابطه با شرایط نامساعد جوی در اغلب استانهای کشور و درخواست داوطلبان و خانواده­ های آنان، مسؤولین استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هماهنگی بعمل آمده با وزارت کشور در رابطه با عدم امکان حضور داوطلبان یا مشکلات حضور به موقع در حوزه­ های امتحانی، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور رفاه حال داوطلبان ترتیبی اتخاذ کرد.

وی اظهار کرد: به این ترتیب آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 جلسات امتحانی صبح و بعد از ظهر 16 و 17 و 18 بهمن به ترتیب در روزهای چهارشنبه 23 ، پنج­شنبه 24 و جمعه 25 بهمن­ برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی این سازمان ساعت 14 روز شنبه 19 بهمن­ از طریق سایت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 پیش از این قرار بود این آزمون در صبح و بعد از ظهر روزهای 16 و 17 و 18 بهمن 92 برگزار شود. (مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها