عاقبت باختن در یک شرط بندی

آشپزی آقای فوق ستاره/ عکس

دنبال استفاده از امتیاز میزبانی هستیم

قلعه نویی: مبعلی را برای لیگ قهرمانان می خواهیم

قلعه نویی گفت: مسی ها انگیزه زیادی برای پیروزی در ورزشگاه آزادی دارند اما ما هم به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی هستیم.
کد خبر: ۶۴۲۳۲۶
قلعه نویی: مبعلی را برای لیگ قهرمانان می خواهیم

سایت جام جم ورزشی - امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه برابر مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: مس تیم خوبی است که جایگاهش در جدول آنجا نیست. آنها فوتبال خوبی را ارائه می کنند. درست است که در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم اما تیم هایی که به آزادی می آیند انگیزه زیادی دارند. ما هم به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی هستیم.

وی در مورد بازیکنان مصدوم استقلال نیز گفت: خسرو حیدری هنوز شرایط بازی پیدا نکرده و باید استراحت کند. اما تیموریان به تمرینات برگشته می تواند در دیدار برابر مس ما را همراهی کند. وضعیت جمشیدیان هم مشخص نیست.

قلعه نویی در مورد جذب بازیکنان کمکی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به چند بازیکن نیاز داریم که یکی از آنها ایمان مبعلی است. اگر باشگاه استقلال صنعتی همکاری کند ما مبعلی را همراهمان خواهیم داشت.

وی در پاسخ به پرسشی که آیا مجتبی جباری برای لیگ قهرمانان آسیا به استقلال بازخواهد گشت گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه از مهدی تاج رئیس سازمان لیگ خواست در برگزاری مسابقات هفته های پایانی تجدید نظر کند و گفت: حالا که اردوی آفریقای جنوبی به خاطر مقصر بودن قلعه نویی به تعویق افتاده است از آقای تاج می خواهم که در برگزاری مسابقات تجدید نظر کنند و طوری برنامه ریزی کنند که اینقدر به تیم ها و بازیکنان فشار نیاید. همه تیم ها خسته هستند و اگر بشود مسابقات را با فشار کمتری برگزار کرد بهتر است.

وی با بیان اینکه درخواستی برای تعویق دیدارهای استقلال نمی دهند خاطرنشان کرد: ما از آقای تاج و کفاشیان درخواست هایی داشتیم که امروز آقای تاج در مورد پنج هفته ای که کی روش گفته بود اظهار نظر کرد. حالا از آقای کفاشیان می خواهیم مشخص کند باشگاهی که کی روش گفته بود پول گرفته را هم مشخص کند.

امیر قلعه نویی در پایان از هواداران استقلال خواست با حضور در ورزشگاه آزادی از این تیم در دیدار برابر مس کرمان حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها