گفت‌وگو با مردی که پدرش را کشت

هر روز دارم می‌میرم

عامل جنایت پشت چراغ قرمز را شناسایی کنید

پلیس برای شناسایی مخفیگاه قاتل فراری که در پی درگیری در قهوه‌خانه دوستش را به قتل رسانده بود، از مردم کمک خواست.
کد خبر: ۶۴۱۶۹۸

به گزارش پلیس آگاهی تهران، بیست‌وپنجم مرداد سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان زمزم، به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد.

با حضور ماموران در محل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد فردی حدود سی ساله به نام محمد داخل یک دستگاه خودروی پراید با ضربات جسم تیز زخمی شده که به بیمارستان منتقل می‌شود. فرد مصدوم به علت شدت ضربات در بیمارستان فوت کرد و در ادامه پرونده‌ای تشکیل و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با شروع تحقیقات، کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت از طریق دوربین‌های مداربسته تعدادی از واحدهای تجاری، تصاویر صحنه درگیری منجر به جنایت را به دست آوردند. بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان داد خودروی پراید سفید رنگ که مقتول راننده آن بوده، ساعت 23 و 40 دقیقه بیست‌وپنجم مرداد سال 91 پشت چراغ قرمز توقف کرده و در همین زمان یک دستگاه خودروی هیوندا مدل آزرا پشت خودرو پراید متوقف و راننده آن پیاده شده و به سمت خودروی پراید آمده است.

راننده خودروی هیوندا آزرا در حالی که شیشه سمت راننده پایین بوده، از زیر لباس خود سلاح سردی را خارج و چند ضربه به راننده پراید زده و بلافاصله متواری می‌شود.

با بررسی تصاویر صحنه جنایت، مالک خودروی هیوندا آزرا شناسایی و مشخص شد، شب حادثه خودرو در اختیار فردی به نام حسن، سی‌و‌سه ساله بوده است. کارآگاهان در ادامه متوجه شدند حسن شب حادثه خودروی خواهرش را امانت گرفته و پس از ارتکاب جنایت، متواری شده است.

با شناسایی وی به عنوان عامل جنایت که بارها به اتهام نزاع و درگیری دستگیر و زندانی شده بود، کارآگاهان متوجه شدند محمد(مقتول) با عامل جنایت (حسن) با یکدیگر در قهوه‌خانه‌ای درگیر و طی آن محمد با شیشه، حسن را مجروح کرده که همین موضوع، انگیزه اصلی وی برای انتقام می‌شود که سرانجام شب حادثه و پس از خروج از قهوه خانه، وی را تعقیب و پشت چراغ قرمز به قتل می‌رساند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به متواری بودن متهم، دستور انتشار تصویر این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است. از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی درباره مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند، درخواست می‌شود با شماره تماس 51055510 یا 55389048 به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها