درخواست هافبک استقلال از هواداران پرسپولیسی

تیموریان: به کریمی حمله نکنید

گزارش تمرین استقلال

تیموریان نیامد

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در غیاب ۵ بازیکن برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۴۰۳
تیموریان نیامد

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 11:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در تمرین امروز حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، احمد جمشیدیان و آندرانیک تیموریان غایب بودند.

* در حالی که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال از ماندن تیموریان در جمع آبی‌پوشان تا پایان فصل جاری خبر داده بود، این بازیکن در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.

* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی در گوشه‌ای از زمین چمن نظاره‌گر تمرین بود. او دقایقی به کمک مجید صالح با جی‌لوید ساموئل صحبت کرد. این بازیکن روز گذشته مقابل مس کرمان ضربه پنالتی را از دست داد.

* دوربین باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و برای تهیه مستندی با برخی از بازیکنان استقلال گفت‌وگو کرد.

* پیش از آغاز تمرین و در حالی که امیر قلعه‌نویی به کمپ نیامده بود و بازیکنان وسط زمین مشغول گوش دادن به صحبت‌های مجید صالح بودند یک هوادار با صدای بلند به خبرنگاران گفت: چرا این همه هجمه علیه امیر قلعه‌نویی وجود دارد؟ چرا کی‌روش علیه او حرف زد؟ چرا بهرام شفیع اجازه نداد قلعه‌نویی روی خط برنامه ورزش و مردم بیاید؟ چرا این مسائل را نمی‌نویسید؟ چرا برخی‌ها سعی می‌کنند قلعه‌نویی را دار بزنند؟ و ... .

بازیکنان استقلال که همگی به صحبت‌های این هوادار گوش می‌کردند از حرف‌های او تعجب کرده بودند. این هوادار همچنین گفت: اینکه بازیکن در میانه فصل به قطر و جاهای دیگر می‌رود تقصیر سرمربی است؟!

* هنگامی که محمد قاضی وارد کمپ شد، آنتونیو کاروالیو، بازیکن برزیلی استقلال برای او تعظیم کرد و به زبان فارسی به مهاجم استقلال گفت: سلام عزیزم!

* بازیکنانی که مقابل مس کرمان ثابت بازی کرده بودند پس از انجام تمرین ریکاوری به سونا و استخر رفتند اما سایر بازیکنان در 2 گروه سبز و زرد فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

* بیشتر بازیکنان در تمرین امروز با آژانس خودشان را به کمپ رساندند. با این وجود سیاوش اکبرپور با یک پورشه در تمرین حاضر شد که نگاه همه حاضران را به خود جلب کرد.

* بازیکنان استقلال در هنگام ریکاری در مورد دیدار روز گذشته پرسپولیس و استقلال و اعتراض بازیکنان پرسپولیس به پرداخت نشدن مطالبات‌شان صحبت می‌کردند.

* فیلم دیدار روز گذشته استقلال مقابل مس‌کرمان توسط میرشاد ماجدی، سرپرست این تیم به امیر قلعه‌نویی تحویل داده شد.

* در اواخر تمرین مجید صالح و قلعه‌نویی جلسه‌ای را در گوشه‌ای از زمین برگزار کردند.

* تمرین تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 15 در کمپ باشگاه انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب مرحله‌ نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف مس‌کرمان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها