سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک عده‌ دوست ندارند موفقیت استقلال را با قلعه‌نویی ببینند و برای استقلال مشکل درست می‌کنند و بازیکنان ما را اذیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۱۰۳۳
قلعه‌نویی: عده‌ای با اذیت خود باعث جدایی بازیکنی مثل تیموریان شده‌اند

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در خصوص دیدار فردا اظهار داشت: این بازی شرایط متفاوتی برای هر دو تیم دارد. ما برای صدرنشینی تلاش می‌کنیم و مس هم برای ماندن می‌جنگد و این باعث سخت شدن این بازی برای هر دو تیم می‌شود. دو تیم شناخت کافی از هم دارند و خدا را شکر هر دو هم بازی روی زمین را می‌خواهند انجام دهند. امیدوارم زمین شرایطش خوب باشد.

وی افزود: امیدوارم امروز استقلال یک بازی تماشاگرپسند را ارائه دهد جا دارد از تمام بازیکنان استقلال که در حال حاضر در این تیم هستند تشکر کنم آنها مانند یک سرباز برای تیم فداکاری می‌کنند. یک عده‌ دوست ندارند موفقیت استقلال را با قلعه‌نویی ببینند و برای استقلال مشکل درست می‌کنند و بازیکنان ما را اذیت می‌کنند. همین اذیت‌ کردن‌ها باعث جدایی بازیکنی مثل تیموریان شد به هر حال مردم این افراد را شناخته‌اند و می‌دانند شرایط‌شان چگونه است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت قراردادهای بازیکنان این باشگاه گفت: استقلالی باشگاهی است که پول ندارد و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند اینکه اول فصل توانست بازی کنان را دور هم جمع کند خودش هنر است و اینکه در اواسط فصل نگذاشت خیلی‌ها جدا شوند نیز هنر است. متأسفانه دو موعد نقل و انتقالات داشتیم یکی میلادی و یکی هم موعد نقل و انتقالات لیگ خودمان که این باعث نابسامانی شد و برای ما مشکل درست کرد و باعث شد در یک مقطع حساس چند بازیکن ما جدا بشوند. به هر حال باز هم امیدوارم که آندو برگردد تا مشکلات ما کمتر شود. دستمان همین الان هم بسته است. باید قبول کنیم دچار مشکلات مالی زیادی هستیم. 50 درصد هزینه‌های استقلال را باید دولت بپردازد که متأسفانه اینگونه نشده است و فقط 50 درصدی را که دست خود باشگاه است و خودمان درآمدزایی کرده‌ایم استفاده کرده‌ایم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان بازی فردا گفت: از استقلال خسرو حیدری، کبه، جمشیدیان، اولادی و آندو را نداریم اما بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی فردا ندارند.

قلعه‌نویی در خصوص 18 تیمی شدن لیگ برتر در سال آینده گفت: از لحاظ کمی کشور بسیار پهناوری داریم که قابلیت 18 تیمی شدن را دارد ولی از لحاظ کیفیتی باید زیرساخت‌های آن فراهم شود و با این وضعیتی که الان داریم دو تیم هم زیاد است. اما از لحاظ کمیتی 18 تیمی شدن لیگ برتر مناسب است.

به گزارش فارس ؛سرمربی استقلال در پایان در خصوص بازگشتش به کرمان گفت:‌ حیات مجدد مربیگری‌ام را مدیون مس هستم من بعد از جام ملت‌ها مشکلات زیادی پیدا کردم و فشار زیادی روی من بود، و در آن مقطع استخاره کردم که جواب استخاره مس خوب آمد و من به کرمان رفتم. خیلی خوشحالم که به این تیم آمدم چراکه آرامشی که در کرمان بود باعث شد از آن اتفاقات تلخ فاصله بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها