مازیار فلاحی: به عشق تو پرسپولیسی شدم+عکس

چهارشنبه مازیار فلاحی کنسرت دیگری را در تهران و در برج میلاد برگزار کرد که البته این کنسرت مهمانان ویژه ای هم داشت. احمدرضا عابدزاده و مهدی رحمتی دو دروازبان محبوب ایران مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
کد خبر: ۶۴۱۰۲۸
مازیار فلاحی: به عشق تو پرسپولیسی شدم+عکس

مهم ترین اتفاق این شب هم  روبرو شدن سید مهدی رحمتی و احمدرضا عابدزاده دروازه بانان سابق تیم ملی با یکدیگر بود. عابدزاده که وضعیت جسمانی اش به شرایط مناسبی  برگشته در این کنسرت شرکت کرد. در پایان نیز مازیار فلاحی عکسی به یادگار با این دو دروازه بان انداخت.  

پیشتر مازیار فلاحی در یکی از کنسرت های خود پیراهن علی کریمی را به شکل سمبلیک به طرفدارانش نشان داده بود تا همه متوجه علاقه ویژه اش به فوتبال شوند. در  یکی از کنسرت های مازیار نیز قرار بود علی کریمی به عنوان یکی از مهمانان حضور پیدا کند تا تولدش را در کنار مازیار فلاحی و دوستارانش جشن بگیرد اما با مصادف شدن این کنسرت با یکی از بازی های تیم ملی این امر محقق نشد. به همین دلیل چند روز بعد، مراسم تولد آقای جادوگر با حضور این خواننده با احساس برگزار شد. همچنین علی کریمی پیراهن شماره هشت پرسپولیس را که با نام مازیار فلاحی سفارش داده بود به وی هدیه داد.

 

 

تولد علی کریمی در اردوی تیم ملی آبان 91

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مینا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
عاشقتم

نیازمندی ها