نشست اصحاب رسانه با رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد

از «دهکدهIT» تا تحقق شعار «تهران، شهر مهربانی»

«فکرنو، ایده نو»

برگزاری همایش رباتیک در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

دومین همایش تخصصی رباتیک با عنوان «فکر نو، ایده نو» و با محوریت بررسی راهکار های کاربردی جهت افزایش علم رباتیک، پنجشنبه 10 بهمن ساعت 16 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
کد خبر: ۶۴۰۱۰۰
برگزاری همایش رباتیک در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، این همایش با حضور «رامین عالمیان راد» استاد دانشگاه، نخبه، طراح روبات های نظامی و صنعتی، «سید حسین حسینی» استاد دانشگاه، «امیر قاسم نژاد» طراح خودروهای ملی رانا و دنا و مدیر بخش PVC شرکت نصیر لوازم تامین کننده قطعات شرکت ایران خودرو و «کیوان رئیسی» نخبه، طراح سیستم های مخابراتی نظامی و صنعتی و دیبر کانون رباتیک  فرهنگسرای فناوری اطلاعات و دیگر علاقمندان به علم رباتیک برگزار می شود.

همایش «فکرنو، ایده نو» به مباحثی همچون؛ PLC و کاربرد های آن در صنعت، انواع PLC و معرفی ساختار سخت افزاری و نرم افزاری، بررسی میکرو کنترولر قدرتمند ARM 7 & 9، پردازش موازی FPGA، آموزش تحلیل مدار های الکترونیک،  بررسی نرم افزار های مکانیک و تحلیل مکانیک می پردازد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این همایش به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر جنوبی و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها