نشست اصحاب رسانه با رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد

از «دهکدهIT» تا تحقق شعار «تهران، شهر مهربانی»

فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می کند:

همایش امنیت در فضای مجازی با عنوان تارهای عنکبوتی

همایش امنیت در فضای مجازی با موضوع «تارهای عنکبوتی» دوشنبه 18 آذر ساعت 16 باحضور کارشناسان متخصص درفرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۳۵۴۰
همایش امنیت در فضای مجازی با عنوان تارهای عنکبوتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، همایش امنیت در فضای مجازی با موضوع «تارهای عنکبوتی» با حضور مرتضی خیری و محمد رهنما فرد کارشناسان فناوری اطلاعات برگزار و به مباحثی چون: ضرورت امنیت در فضای تبادل اطلاعات، تهدیدهای فضای سایبری و مدیریت امنیت اطلاعات، عملکرد عامل انسانی در امنیت فضای سایبری، چالش های امنیت در فضای سایبری و لزوم استفاده از سیستم های امنیتی در شبکه ها پرداخته می  شود.

همچنین امنیت سرویس دهنده ها، امنیت در سمت سرویس گیرنده ها، دسته بندی تهدیدها در فضای مجازی، جرایم سایبری و راهکارهای جلوگیری ازآن، افق ها یا امنیت در سال 2013، تهدید های سایبری علیه ایران، بررسی جنگ های سایبری و میزان تخریب در این نوع جنگ ها از دیگر موضوعات درنظر گرفته شده در این همایش است.

هدف از برگزاری این برنامه آشنایی مخاطبان با مباحث تخصصی فناوری اطلاعات و حفظ اطلاعات شخصی است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این کارگاه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری  اسلامی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66902138 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها