پنجاه‌وششمین دوره از جوایز موسیقی «گرمی» برگزار شد

اسکار موسیقی در دستان ستاره بیتل+عکس

برندگان جوایز معتبر گرمی 2014 که به اسکار دنیای موسیقی شهرت دارد، شب گذشته (یکشنبه) در حالی معرفی شدند که «پل مک‌کارتنی»، ستاره سابق گروه «بیتل‌ها» موفق شد جایزه بهترین موسیقی فیلم‌ را از آن خود کند.
کد خبر: ۶۳۹۶۷۷
اسکار موسیقی در دستان ستاره بیتل+عکس

در بخش بهترین آلبوم سال، گروه فرانسوی «دفت پانک» موفق شد با شکست هنرمندانی چون «تیلر سوییفت»‌، «مکلمور» و «کندریک لامار» به جایزه «گرمی» دست پیدا کند.
«اشراف‌زاده‌ها» جدیدترین کار «لرد» موفق شد با شکست آثاری از «کیتی پری»،‌ «مکلمور» و «برونو مارس» جایزه بهترین ترانه سال را از آن خود کند.
جایزه بهترین اجرای سولوی پاپ هم به «لرد» تعلق گرفت. «جاستین تیمبرلیک»‌، «کیتی پری»،‌ «سارا باریز» و «برونو مارس» از رقبای «لرد» برای کسب این جایزه «گرمی» بودند.
در بخش بهترین اجرای گروهی پاپ نام «دفت پانک» به عنوان برنده اعلام شد. آثار مشترکی از «جاستین تیمبرلیک» و «جی زد»‌ و «ریحانا و میکی اکو» از نامزدهای این بخش از جوایز امسال اسکار موسیقی بودند.
گروه «ایمجین دراگونز» با پشت سر گذاشتن ترانه‌های از «دیوید بویی»، «لد زپلین» و «جک وایت» توانست جایزه بهترین اجرای راک را به خود اختصاص دهد.
در بخش بهترین ترانه راک این دوره از جوایز گرمی، کار جدید «پل مک‌کارتنی» که با همراهی «دیو گرول»‌، «کریست نووسولیس» و «پت اسمیر» آن را ارائه کرده بود، به عنوان برنده معرفی شد. «رولینگ استونز»،‌ «گری کلارک‌« و «میوز» از رقبای این ترانه برای کسب این جایزه بودند.
«لد زپلین» با آلبوم «روز جشن» موفق شد جایزه بهترین آلبوم راک سال را به خانه ببرد.
در بخش بهترین اجرای R&B کار «اسنارکی پاپی» و «لالا هاتوی» شایسته دریافت جایزه «گرمی» شد. درحالی که «جاستین تیمبرلیک» با ترانه «Pusher love Girl» موفق شد جایزه بهترین ترانه R&B را کسب کند.
به گزارش هالیوود ریپورتر،‌ جایزه بهترین اجرای رپ به «مکلمور» و «رایان لوییز» تعلق گرفت. «امینم»، «جی زد»‌، «کندریک لامار» و «دریک» از دیگر رقبای جایزه این بخش بودند.
ترانه‌ «جام مقدس» که «جی زد» با همراهی «جاستین تیمبرلیک» به روی صحنه برد، موفق شد جایزه بهترین همکاری رپ و سانگ را به خود اختصاص دهد.
ترانه «Thrifting Shop» کاری از «مکلمور» و «رایان لوییز» در بخش بهترین ترانه رپ به عنوان برنده معرفی شد.
«سرقت» کار مشترک دیگری از «مکلمور» و «رایان لوییز» در بخش بهترین آلبوم رپ امسال موفق به کسب جایزه «گرمی» شد.
جدیدترین اثر «کیسی ماسگریو» در بخش بهترین آلبوم کانتری به عنوان برنده معرفی شد و جایزه بهترین ترانه برای رسانه تصویری به موسیقی فیلم «سقوط آسمانی» کار مشترکی از «آدل» و «پل اپورث» اعطا شد.
«کت و کراوات» که ترانه‌ی مشترکی از «جاستین تیمبرلیک» و «جی زد» است، در بخش بهترین موسیقی‌ویدئو جوایز «گرمی» موفق به کسب جایزه شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
چرا ما باید اخبار گرمی رو پوشش بدیم ؟

نیازمندی ها