به هر حال آقای جهانبازی اضافه وزن دارند و فکر نمی‌کنم ایشان شرایط داوری در لیگ برتر را داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۹۴۷۱
انتقاد کریمی از جهانبازی و تقاضا از فدراسیون

هافبک تراکتورسازی گفت: آقای جهانبازی اضافه وزن دارد و فکر نمی‌کنم شرایط داوری در لیگ برتر را داشته باشد. او از داوران باتجربه لیگ است ولی اگر شرایط آرمانی را داشته باشد می‌تواند قضاوت‌های بهتری داشته باشد.

 

علی کریمی  در پایان بازی با ملوان گفت: بازی خوبی بود و در شرایط آب و هوایی خوبی برگزار شد. تیم ملوان چون میزبان بود، از امتیاز میزبانی‌اش خوب استفاده کرد و در دقایق اولیه روی دروازه ما فشار زیادی وارد کرد و به گل رسید ولی در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به گل هم رسیدیم. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی با بی‌دقتی از دست رفت. به کادرفنی ملوان و هواداران خوبش تبریک و خسته نباشید، می‌گویم.

وی در مورد اعتراضش به داوری گفت: در صحنه‌ای که گل اتفاق افتاد، در شرایط مسابقه بود و در این شرایط فشار و استرس زیادی روی بازیکنان است. صحبت‌ها و حرف‌هایی رد و بدل می‌شود که ناشی از آن فشارهاست ولی در این باره باید کارشناسان نظر دهند.

همچنین علی کریمی در مورد جهانبازی اظهار کرد: به هر حال آقای جهانبازی اضافه وزن دارند و فکر نمی‌کنم ایشان شرایط داوری در لیگ برتر را داشته باشند. آقای جهانبازی از داوران باتجربه لیگ هستند ولی اگر شرایط آرمانی داشته باشند می‌توانند قضاوت‌های بهتری داشته باشند.

 

او در ادامه در مورد جو ورزشگاه انزلی گفت: جو امروز خیلی عالی بود. هر وقت که من به شمال می‌آیم، همشهریانم به من لطف دارند و شرایط امروز خوب بود. من فکر می‌کنم که این امتیازهایی که از تیم‌ها کسر شد، جو ورزشگاه‌ها را متعادل‌تر کرد و تیم‌ها چون نمی‌خواهند کسر امتیاز شوند، کارهای خوبی در روی سکوها انجام داده‌اند اما اگر فدراسیون بتواند شرایطی مهیا کند که تیم‌هایی که از آنها امتیاز کسر شده، نظارت خوبی روی بازی‌های آنها باشد و نوع برخورد هواداران آنها عوض شده باشد، خوب است که امتیاز آن‌ تیم‌ها را برگردانند. البته هر تیمی که حقش باشد و این استحقاق را داشته باشد. چون این یک امتیاز خیلی در جدول تاثیرگذار است.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها