رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که ایران جان خود را برای حزب‌الله می‌دهد، گفت: اگر مقامات غربی درباره حزب‌الله و مقاومت حرف درشت بزنند قطعا تودهنی می‌خورند.
کد خبر: ۶۳۶۶۶۰

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از نخبگان و قهرمانان ورزشی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ این مطلب را در واکنش به اظهارات اخیر برخی مقامات آمریکایی درباره ادای احترام محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به مقبره عماد مغنیه از فرماندهان حزب‌الله لبنان بیان کرد. وی گفت: چند روز پیش آمریکایی‌ها به اقدام آقای ظریف برای احترام به مقبره عماد مغنیه انتقاد کردند و گفتند برای ما توجیه ندارد که چرا وزیر خارجه ایران به فرماندهان یک گروهک تروریستی احترام بگذارد.

رئیس مجلس با اشاره به حضور مسئولان آمریکایی در مراسم آریل شارون اظهار کرد: این اقدام شما خجالت‌آور است و شما باید پاسخ دهید که چرا در مراسم تشییع شارون، قصاب صبرا و شتیلا شرکت و به یک آدمکش ادای احترام کردید. لاریجانی با تاکید بر حمایت ایران از حزب‌الله افزود: اگر به حزب‌الله تعدی شود، قطعا ایران پشتیبان حزب‌الله خواهد بود، زیرا حزب‌الله افتخار عالم اسلام است و کمر اسرائیل را شکسته است.

وی با تاکید بر این‌که غربی‌ها باید رفتار خود را در قبال مسلمانان عوض کنند، اظهار کرد: همه امت اسلامی به عماد مغنیه احترام می‌گذارد و این فرمانده حزب‌الله را نماد شجاعت می‌داند.

قدردانی صدیقی از ظریف برای حضور بر مزار مغنیه

خطیب موقت نماز جمعه تهران هم در ارتباط با اقدام وزیر خارجه مبنی بر حضور بر مزار شهید عماد مغنیه در لبنان گفت: برخی مقامات آمریکایی به کار ایشان خرده گرفتند، من اعلام می‌کنم مقاومت لبنان و حزب‌الله نه برای ما و جهان اسلام افتخار است؛ بلکه به خاطر شکستن شاخ قلدرهای عالم جزو افتخارات بشریت است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: حزب‌الله لبنان اولین گروهی بود که شکست‌ناپذیری اسرائیل را باطل کرد، در جنگ 33 روزه اعجاز مقاومت به همه جهانیان علنی و اثبات شد، بنابراین ما به اینها افتخار می‌کنیم و اینها را برای صلح جهانی جزو موثرترین عوامل می‌دانیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در مورد مرگ آریل شارون، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت: وی آدمی بود که در صبرا و شتیلا این همه جنایت کرد و مردم فلسطین را کشت و شیخ احمد یاسین را ترور کرد، اما سران اروپا و آمریکا به خاطر مرگ او به عزا نشستند. وقت آن رسیده که ملت اروپا و آمریکا بیشتر بیدار شوند تا ببینند حاکمانشان از چه گروه‌هایی حمایت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها