ضمن این‌که معتقدیم با مصادیق فساد اقتصادی باید از مجاری قانونی برخورد شود فکر می کنیم هیچ نیازی به رسانه‌ای شدن آنها نیست

وزیر اطلاعات: با رسانه‌ای کردن موارد فساد اقتصادی، موافق نیستیم

وزیر اطلاعات با بیان این‌که اصولا به رسانه‌ای کردن موارد فساد اقتصادی نظر مساعدی نداریم، گفت: رسانه‌ای کردن برخورد با مفاسد اقتصادی به جای این‌که بر مهار فساد اقتصادی کمک کند، بر امنیت سرمایه‌گذاری تاثیر می‌گذارد.
کد خبر: ۶۳۶۱۵۹

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی در حاشیه دیدار رئیس جمهور با علمای استان خوزستان، در جمع خبرنگاران بر ضرورت برخورد هوشمندانه رسانه‌ها و دوری از جنجال‌ها و برخورد غیرمنطقی با این مسائل تاکید کرد.

علوی اظهار کرد: ممکن بود دستگاه‌های اطلاعاتی و حتی افرادی که می‌خواستند سرمایه‌گذاری کنند، به اشتباه به عنوان مفسد اقتصادی به حساب آیند که ما این مسائل را حل کردیم.وزیر اطلاعات با تاکید بر این‌که با سرمایه‌گذار به عنوان فاسد اقتصادی برخورد نمی‌شود، گفت: به سرمایه‌گذار کمک می‌شود و از او حمایت می‌کنیم.

علوی ادامه داد فردی که سرمایه کلان دارد، گاهی به جای این‌که آن را در کار تولید به کار گیرد، با آن بازار سکه، ارز، خودرو و گاهی مسکن را ملتهب می‌کند که این کارها جنبه تولیدی ندارد و تاثیر منفی روی اقتصاد می‌گذارد. وی تاکید کرد طبیعی است دستگاه اطلاعاتی با آن برخورد کند و برخورد هم می‌شود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: ضمن این‌که معتقدیم با مصادیق فساد اقتصادی باید از مجاری قانونی برخورد شود و کسانی که مرتکب فساد اقتصادی می‌شوند به مجازات برسند، هیچ نیازی هم به رسانه‌ای شدن آنها نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها