با ستاره های کاغذی فوتبال بیشتر آشنا شوید

آنهایی که لایق تعریف و تمجید نبودند/تصاویر

تعریف و تمجید از بازیکن حدی دارد، شاید بازیکن قرار نیست در آینده تبدیل به چیز بهتری شود و شاید هم ظرفیت این تعریف ها را نداشته باشد.
کد خبر: ۶۳۴۸۲۴
آنهایی که لایق تعریف و تمجید نبودند/تصاویر

سایت جام جم ورزشی- سایت "بلیچر ریپورت" لیستی از بازیکنانی تهیه کرده که در رسانه ها بر روی آنها بسیار تبلیغ شد و این بازیکنان به کمک همین تبلیغ رسانه ای در ابتدای جوانی با بستن قراردادهایی سنگین میلیونر شدند. با این دست از بازیکنان که علیرغم همه تعریف و تمجیدها و پول های میلیون دلاری فعلا به چیز خاصی تبدیل نشده اند بیشتر آشنا می شویم:

1- استفان الشعراوی

دو سال است که مطبوعات درباره او می نویسند و این مهاجم همیشه مصدوم میلان را یکی از برترین بازیکنان دنیا البته در آینده پیش بینی می کنند اما او امروز کاملا در حاشیه قرار دارد و هرگز به پدیده بزرگی تبدیل نشد. مصدومیت او را در این فصل محو کرد.

 

2- هالک

این مدافع برزیلی زنیت روسیه با آن اسم عجیب و غریبش قرار بود به بازیکنی در حد و اندازه های دنیل آلوز مدافع برزیلی بارسلونا تبدیل شود اما او اکنون حتی در لیگ روسیه هم بهترین نیست. هالک با آن حجم تعریف و تمجیدی که از او شد خیلی خوب درآمدزایی کرد. او نه در زمین که در مطبوعات و بر روی کاغذ یک ستاره واقعی بود.

 

3- کریم بنزما

او در رئال مادرید می درخشد اما حجم تعریف و تمجیدی که از او در رسانه ها شد خیلی عجیب بود. برخی او را ستاره ای در حد و اندازه های زیدان می دانستند اما رسوایی اخلاقی وحشتناک دو سال پیش او همه چیز را به هم ریخت. هر گاه نام بنزما به میان می آید پیش از اینکه همه به این فکر کنند که او گاهی اوقات برای رئال ستاره می شود یاد رسوایی دو سال پیش او می افتند.

 

4- وسلی اسنایدر

خیلی عجیب است که او را زمانی با یوهان کرایف کبیر مقایسه می کردند اما این طمع بیش از اندازه این بازیکن آینده دار را به لیگ ترکیه و گالاتاسرای کشاند. او در فصل های گذشته علیرغم تمام تبلیغات رسانه ای ضعیف بازی می کرد و عجیب اینکه با وجود قرار گرفتن فوتبالش در سراشیبی هنوز باشگاه های درجه یک فوتبال اروپا مشتری اش هستند.

 

5- آندره رانوچیا

این مدافع 25 ساله هم اکنون در اینترمیلان بازی می کند. او زمانی در رسانه های ایتالیایی با هر اسطوره ای مقایسه می شد، از نستا گرفته تا مالدینی اما رانوچیا هرگز از حد خاصی عبور نکرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها