استقلال برای شهرآورد با احتیاط بازی کرد

لذت ادامه صدرنشینی استقلال با گل قاضی

تار تار: بازیکنانمان نباید دچار غرور شوند

از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم به بازیکنان ما توجه بیشتری داشته باشد و ما می‌توانیم یکی دو نفر نماینده در تیم ملی داشته باشیم.
کد خبر: ۶۳۴۵۴۷
تار تار: بازیکنانمان نباید دچار غرور شوند

مهدی تارتار پس از پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با اختلاف زیاد حریفمان را از پیش رو برداریم. به خاطر این نتیجه و سابقه حضور در راه‌آهن ناراحت شدم. 7- 8 سال در این تیم کار کردم و انشاء‌الله آنها بتوانند در جدول صعود کنند.

وی عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی باید در تبریز حاضر شود و بازیکنان ما را نگاه کند. می‌توانیم 2 - 3 نماینده در تیم ملی داشته باشیم. مهرداد بایرامی، سامان نریمان‌جهان و جابر انصاری بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: در نیمه دوم به زدن گل‌های بیشتر نیاز نداشتیم. سعی کردیم بازی را اداره کنیم و از موقعیت‌ها بهره ببریم. باید با بازیکنان صحبت کنیم تا خدایی نکرده دچار غرور نشوند.

تارتار در ادامه یادآور شد: در این مدت که در گسترش فولاد حضور دارم تلاش کردم بازیکنان را به خودشان بشناسانیم. این بازیکنان پتانسیل زیادی دارند و باید در تیم ملی به آنها نگاه ویژه‌ای کنند. مطمئنا حریفان از این پس به ما نگاه ویژه‌ای دارند و باید با شناخت بیشتر از نقاط قوت و ضعفمان عملکرد بهتری داشته باشیم. گسترش فولاد بازیکنان بزرگی حضور دارند. مهرداد بایرامی که امروز 4 گل به ثمر رساند در دیدار قبلی یک گل و یک پاس گل داد. بازیکنی مثل او باید قدر خود را بداند و توانایی بازی در لیگ‌های اروپایی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها