ائمه جمعه کشور:

9 دی نمادی از پاسخ دندان شکن به سردمداران استکبار است

نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور روز شنبه در بیانیه ای درباره 9 دی، اعلام کردند: درآستانه نهم دیماه که نمادی از مقاومت است، ملت ایران می رود تا پاسخ دندان شکنی به سردمداران زیاده خواه و نادان آمریکا و صهیونیست داده وآنان را سرجای خود بنشاند.
کد خبر: ۶۳۰۵۳۰
9 دی نمادی از پاسخ دندان شکن به سردمداران استکبار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، در این بیانیه آمده است: در شرایط کنونی که مستکبران زیاده خواه عالم همچون گذشته در پوششی جدید خواسته های استکباری خود را با انگیزه های غارت گرانه و ستمگرانه بر ملت های مظلوم تحمیل می کنند و درسرکوب افکار واندیشه های آزادی خواهانه اصرار می ورزند و با شعارطرفداری از حقوق بشر و پاسداری از امنیت جهانی با مایه های نژادپرستانه بشریت معاصر را با مشکلات پیچیده ای روبرو ساخته اند و نگرانی های عمیقی برای جهانیان منصف ایجاد کرده اند، شایسته است که بیش از هر زمان ازکلام سرور آزادگان جهان و مکتب پربار عاشورا الهام گرفته و برای بار دیگر اعلام کنیم که : (هیهات منا الذله).

در ادامه این بیانیه آمده است: اهانت های اخیر سردمداران آمریکایی و بی ادبی های آنان به ساحت پرافتخار ملت ایران باعث می شود که سکوت در چنین شرایطی را خلاف عزت و مصلحت نظام اسلامی و ملت ایران اعلام کرده ودرپاسخ به آنان بگوییم ملتی که در راه انقلاب و عزت خویش درکارنامه خود با رشادت های بی نظیر شهدای والامقامی را تقدیم کرده است، هیچگاه مهرخموشی برلب ننهاده است.

نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشوردراین بیانیه ضمن اعلام نفرت از چنین اظهارات و سخنان سخیفی، تاکید کرده اند: آمریکای جنایت کار که دست های پلیدش تا مرفق به خون آزادگان فرو رفته است و اثر تیغ جائرانه او در بدن ملت های مظلوم عالم مشهود و جای چکمه های اشغالگر او در جای جای جهان اسلام از فلسطین و لبنان و سوریه و عراق گرفته تا افغانستان پیداست، می کوشد تا به همراهی ازناب بی اراده و دنباله روهای منطقه ای و فرامنطقه ای خود راه مقاومت را که راه سید الشهداء است برملت ما مسدود جلوه دهد.

نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشوردر بیانیه خود یادآور شده اند: پیمان شکنی، سلطه گری، دروغگویی و نفاق، زیاده خواهی، درنده خویی، ستمگری و در نهایت تحقیر ملتها، تنها بخشهایی از مشخصه اصلی نظام آمریکایی است که بر آمده از خوی استکباری سران بی فرهنگ و به دور از انسانیت آمریکا می باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: توافقات و مذاکرات اخیر هسته ای، صرف نظر از اینکه آمریکا و برخی کشورهای غربی عضو 1+5 به آن پایبند باشند یا نه، سرفصل تازه ای است که در دولت جدید به عنوان یک استراتژی در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در اثبات حقانیت و صداقت و منطق ملت ایران مبنی بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی، همین بس که با همه بی اعتمادی به سران کشورهای غربی، فرزندان خویش را با صلابت هرچه تمام در قالب تیم دیپلماسی آن هم در عالی ترین سطح در مقابل چشم جهانیان و افکار عمومی دنیا به عرصه مذاکرات هسته ای ژنو گسیل داشته است این خود نشان عظمت ملتی است که برخوردار از منطق و فرهنگ و تمدن است.

در این بیانیه تاکید شده است: آنچه پس از گفتگوهای هسته ای در ژنو جریان یافت گویای این حقیقت است که آمریکا به عنوان عضوی از 1+5 به تناسب خوی استکباریش، در بیماری مزمنی گرفتار آمده است و بنابراین بدون شناخت صحیح از جوهره ملت بزرگ ایران در نقش کدخدای گروه 1+5 ظاهر شده و با نیت پلید خود، در رابطه با توافقنامه و مذاکرات ژنو، ادبیات سخیف و توهین آمیزی را نسبت به مردم ایران به کار می برد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دربیانیه خود یادآور شده است: سخنان و اظهارات غیرمسوولانه و بدور از منطق سران آمریکا بهترین گواه حق بودن هشدارها و فرمایشات امام راحل(ره) و رهبری عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در خصوص سران استکبار، به ویژه آمریکاست. آنجا که فرمودند: «هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرد، ضربه خورد.»

ائمه جمعه کشور در بیانیه خود، ضمن یادآوری این حقیقت که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، به رغم تکرار حرف بی ارزش انواع گزینه ها روی میز است نسبت به یاوه گوئی های سران زیادخواه و زورگوی آمریکا که با نیت شوم و پلید تحقیر ملت بزرگ و متمدن و سلحشور ایران اسلامی بیان می گردد، اعلان انزجار می کنیم.

در این بیانیه آمده است: با توجه به غیرقابل اعتماد بودن حامیان رژیم غاصب صهیونیستی، به اعضاء تیم هسته ای جمهوری اسلامی سفارش اکید می کنیم که تنها در راستای مباحث مربوط به هسته ای و آنهم در قالب ساختار 1+5 و با رعایت همه خطوط قرمز و در نظر گرفتن راهبرد عزت و حکمت و مصلحت، با صلابت و غیرت، مذاکرات را دنبال کرده و در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه به ویژه آمریکای جهان خوار شجاعانه ایستادگی نمایند چراکه نصرت الهی از آن مومنان مجاهد و با بصیرت است.

ائمه جمعه کشور در این بیانیه یادآور شده است: هیأت دیپلماسی ما می داند که آمریکا برای حل مشکلات خود درجهان و منطقه به مذاکره با مسئولین ایران نیازمندتر است ، تا ما به مذاکره با آمریکا. چه کسی است که نداند ، امروز ایران اسلامی یکی از قدرتهای بزرگ منطقه است وهیچ مشکلی بدون رضایت وحمایت ایران حل نخواهد شد.

در بیانیه آمده است: آمریکا و مزدوران منطقه ای آنان از همین قدرت ، به اضطراب افتاده اند وگرنه بخوبی اطلاع دارند که ایران اسلامی بدنبال تولید سلاح هسته ای نیست . شکستن هیبت و هیمنه نظام اسلامی و مقاومت ملت مسلمان ایران هدف است ، که باید به هر شکلی از این سرمایه عظیمی که امروز در خدمت مظلومان و به بندکشیدگان عالم قرار گرفته است ، حفاظت و پاسداری کرد.

در بیانیه ائمه جمعه کشور آمده است: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس خویش و در طول بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی مردانه خود و در حماسه های پرشور سیزدهم آبانها و نهم دی ها نشان داده است که در پیروی از ولی امر و امام امت خویش بصیرت، هوشیاری و درایت را با شجاعت و صبر به دست آورده است.

در پایان بیانیه ائمه جمعه کشور آمده است: از این رو با امید و شوق به آینده و با ایمان به وعده الهی که می فرماید (نصر من الله و فتح قریب و بشر المؤمنین) در همه عرصه ها با اتحاد و انسجام کامل و تبعیت از محور وحدت ، رهبرفرزانه انقلاب، این کشور و این شورعاشورایی را تارسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) ، حمایت کرده وبه سرمنزل مقصود خواهد رساند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود ح
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
روز 9 دی 88 روز پایان فتنه بود واقعا فتنه گران فهمیدن ملت اون جمعیت كمی كه روز عاشواری حسینی كف و سوت می زدنند نیستن ملت موج خروشانی بود كه روز 9 دی به فرمان امام خامنه ای رهبر فرزانه ایران برای دفاع از انقلاب به رهبر خود لبیك گفتن . مرگ بر فته گران و حامیان آنها

نیازمندی ها