کد خبر: ۶۲۹۱۵۹
آقای گودرزی، جامعه ورزش منتظر تغییر است
مهدی آیتی، نماینده اصلاح‌طلب و اسبق مجلس یادداشتی را برای سلام نو ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید:
 
پس از انتخابات باشکوه خرداد 92 و انتخاب گزینه تغییر توسط مردم، همه جامعه به منتظر نشستند تا کابینه دکتر روحانی شکل بگیرد و پس از آن شاهد تغییر در سطوح مختلف کشور باشند. تغییر مدیریتی که دیگر نمی شود مُهر سیاسی به آن زد زیرا امروز تغییر شیوه اداره مملکت یک نیاز اساسی است و اگر مسئولین دیر به فکر بروند و در این راستا به این خواسته اکثریت جامعه سریع تر جامعه عمل نپوشانند، مطمئنا با بی اعتمادی و حتی با خشم همان کسانی روبرو می شوند که محکم و قدرتمند در روز 24 خرداد پای صندوق ها حاضر شدند.
 
سیستم اداره ورزش و جوانان کشور در هشت سال گذشته خیلی حال و روز خوبی نداشته است و اگر یک تحقیق علمی و میدانی در جامعه شود به راحتی به آمار و ارقام هایی می رسیم که نشان از پسرفت و نارضایتی دارد. از وضعیت تکان دهنده آمار ازدواج و طلاق گرفته تا تعلیق فدراسیون ها و اداره باری به هر جهت بسیاری از سطوح ورزش حاکی از آن دارد که کسی و یا کسانی به طور جدی و علمی به مشکلات و معضلات این بخش جامعه نپرداخته اند.
 
اداره بسیاری از فدراسیون ها با سرپرست و جابجایی بخشی از مدیران ورزشی با انگیزه های سیاسی کار را تا جایی برده که اهالی ورزش را روز به روز نسبت به سیاسیون بی اعتمادتر کرده است. حضور بیش از اندازه سیاستمداران در قسمت های مختلف ورزش کشور آدم را به فکر جمله معروف مرحوم حجازی می اندازد که وقتی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 رد صلاحیت شد گفت: می دانستم که رد صلاحیت می شوم اما خواستم به سیاستمداران نشان دهم که همان قدر که شما از حضور ورزشی ها در سیاست متنفر هستید، ورزشی ها هم از حضور شما در ورزش متنفرند. اما انگار زدن این حرف ها ذره ای فایده ندارد چون هر سال که می گذرد سیاستمداران مصمم تر از همیشه پا به عرصه ورزش می گذارند و کلا مدیریت ورزش کشور را محلی برای افزایش محبوبیت و مشهوریت خود تلقی می کنند.
 
متاسفانه بهارستانی ها که خیلی قصد همکاری با دولت را ندارند در این بین دیواری کوتاه تر از وزارت ورزش و جوانان پیدا نکردند و با هتریک خود در عدم رای اعتماد به وزیر مربوطه کار را بیش از پیش عقب انداختند طوری که وزیر محترم ورزش و جوانان به نوعی تنها وزیری است که شاید نداند چه چیزی را باید به عنوان گزارش 100 روزه خود ارائه دهد. اما سخن آخر این است که جناب آقای دکتر گودرزی عزیز لطفا به گوش باشید و به صدای درد کشیده جامعه ورزش توجه کنید.
 
این بزرگ مردان جامعه ورزش امروز سخت به دنبال خانه تکانی هستند و از شما انتظار دارند با جابجایی منطقی و اصولی و بدون توجه به مسائل احساسی و سیاسی، راه را برای علاقه مندان به خدمت باز کنید. امروز بسیاری از استان های کشور چشم به تغییر مدیریتی دارند و این شما هستید که باید جوابگوی این همه علاقه مند و عاشق به این حوزه باشید. امید است با درایت و دوراندیشی شما وزیر محترم، جریان ورزش کشور بابرنامه تر از همیشه پیش رود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها