جواد غریبی از بوشهر: سلام، از این‌که در بخش بازی‌ها مشخصات سیستم هم اضافه کرد‌ه‌اید خیلی خوشم آمد. ممنونم.
کد خبر: ۶۲۸۶۷۰

ممنون از شما که توجه کردید. اضافه کردن این بخش حاصل تعامل سازنده بین خوانندگان کلیک و نویسندگان این صفحه بوده است.

اسعدآذری از دیواندره:سلام شاید این پنج یا ششمین ماه باشه که منتظر صفحه فتوشاپ هستیم. چند بارهم پیامک فرستادم که جواب ندادید. من و دوستانم تقاضایمان این است که دوباره این صفحه را در ضمیمه کلیک. چاپ کنید.

الان چند هفته‌ای هست که در صفحات کارگاه، مجددا آموزش کار با فتوشاپ یا دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی را چاپ می‌کنیم. لطفا شماره‌های قبلی کلیک و همین شماره‌ای را که در دست دارید دوباره ورق بزنید.

علی بهکام از گرگان:شما روزنامه ترسویی هستید. شما می‌دانید گوشی‌های جی ال ایکس چینی هستند ولی چیزی نمی‌نویسید تا مردم ایران کمتر گول بخورند.

شماره بعدی کلیک را حتما بخوانید.

مسعود مردانی از تهران: با سلام لطفا برای مبحث امنیت رایانه و موبایل و امنیت در وب و همچنین معرفی آنتی ویروس یک صفحه اختصاص دهید.

اختصاص یک صفحه کامل به این مقوله شاید چندان جذاب نباشد. ما گاهی مطالبی در این باره منتشر می‌کنیم. اما شاید بهتر باشد حجم آنها را افزایش دهیم.

علی محمدی از تهران: در مورد مطلب تلاش صفحه 7 کلیک شماره 450.

به نظر من آقای انصاری اگر موفق به تولید نرم‌افزاری شده که صوت را به متن فارسی تبدیل می‌کند، چرا از آن در زمینه‌های پر کاربرد و عمومی‌تر استفاده نمی‌کند، مانند تلفن همراه که در آن کاربر دیگر نیازی به تایپ کردن نداشته باشد و حتی فرامین صوتی را اجرا کند مشابه نرم‌افزارهای انگلیسی.

ایده شما را به اطلاع ایشان
خواهیم رساند.

امیرویسی ازشهرستان دیواندره: برای ساخت یک ویدئوکلیپ حرفه‌ای بایدازچه نرم‌افزارهایی استفاده کرد؟

ساخت نماآهنگ قبل از نرم‌افزار به دانش فیلمسازی و تدوین احتیاج دارد. اگر شما در این بخش مهارت کافی دارید لطفا شماره‌های بعدی کلیک را مطالعه فرمایید، چون بزودی مطلب مفصلی در این باره منتشر خواهیم کرد.

عزیزپور از بندرانزلی: سلام. ضمن تشکر فراوان از مطالب بسیار عالی و زحمات شما، لطفا برای معرفی تبلت کودکان زیر پنج سال و نرم‌افزارهای آموزشی مربوط به آن راهنمایی کنید.

ما به دفعات برنامک‌هایی مناسب آموزش برای کودکان معرفی کرده‌ایم. اما با توجه به این‌که شما منظورتان آموزش خردسالان است می‌توانیم در آینده مطلب مفصلی در این باره، تجهیزات سخت‌افزاری مناسب و نرم‌افزارهای خوب منتشر کنیم. مطمئن هستیم غیر از شما خیلی از خوانندگان دیگرمان از چنین مطلبی استفاده خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها