لاریجانی:

کار هیأت اروپایی زشت بود اما ما هم نباید بزرگش کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان تهران و خرم آباد گفت: دیدار مخفیانه هیئت اروپایی با دو نفر از محکومان فتنه کار بسیار بد و زشتی بود.
کد خبر: ۶۲۸۵۳۹
کار هیأت اروپایی زشت بود اما ما هم نباید بزرگش کنیم

به گزارش واحد مرکزی خبر،علی لاریجانی در صحن مجلس افزود: این که هیأت پارلمان اروپا به صورت دزدانه به دیداری بدون برنامه اعلام شده بروند کار بسیار زشتی کردند اما ما نیز نباید در داخل با بزرگ کردن این مسائل در دام آنها بیافتیم.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقاً آنها نیز به دنبال هیاهو و اختلاف در داخل کشور هستند بنابر این باید در بکار بردن برخی عبارات اشتباه مبنی بر این که مسئولان در ردیف ملاقات با دیپلمات های خارجی هستند دقت کرد چرا که این چنین نیست.

لاریجانی با اشاره به این انتقاد که یکی از شروط سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران دیدار با دو نفر از محکومان فتنه بود گفت: مطلقاً آنها شرطی نگذاشتند اما کارشان سبک بود و اگر می خواستند دیداری داشته باشند باید برنامه خود را ارائه می دادند یا ما قبول می کردیم یا نمی کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رحمان پناه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
۰
۰
قابل توجه نمایندگان مجلس
لطفا یك هزارم این حساسیت نسبت به یك ملاقات را به وضعیت معیشت مردم بیچاره كه استخوانشان زیر بار گرانی وتورم دارد خرد می شود نشان دهید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
۰
۰
من مانده ام ، این دو نفر كه در سفارت یونان با هیات اروپایی دیدار كردند ، مگر در زندان نبودند ، پس چگونه از زندان خارج شده و این ملاقات صورت گرفته؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
۰
۰
شما می گویید كه چه چیزی باید بزرگ شود و چه چیزی نباید بزرگ شود؟
اگر ارگان دیگری این اشتباه را مرتكب می شد و یا خانواده دیگری در این امر دخیل بودند ، باز هم همین حرف را می زدید؟

نیازمندی ها