مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی:

تداوم هوای سرد تا پایان هفته

افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهرها

بارش پراکنده باران در تهران

سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی بارش پراکنده باران طی 24 ساعت‌ آینده در برخی نقاط استان تهران اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود پیش از ظهر امروز شاهد افزایش آلاینده‌های هوا در کلانشهرها باشیم.
کد خبر: ۶۲۷۷۵۵
بارش پراکنده باران در تهران

بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از روز گذشته شاهد وزش باد شدید در برخی نقاط کشور بودیم که این امر باعث شد تا احساس سرما دو چندان شود.

همچنین در نوار غربی شاهد کاهش دمای هوا بودیم که می‌توان به عنوان مثال استان همدان را مطرح کرد، همدان امروز نسبت به روز گذشته هشت درجه سانتیگراد افت دما را تجربه کرده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز کرمانشاه، بانه، همدان و کامیار شاهد هوای برفی خواهند بود و ایلام، خرم‌آباد و قصر شیرین نیز هوایی بارانی خواهند داشت.

طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از پیش از ظهر امروز در کلانشهرها به ویژه تهران شاهد هوای آلوده هستیم که امید است این امر کاهش یابد.

همچنین این سازمان به باغداران و کشاورزان به منظور جلوگیری از خسارات، توصیه‌هایی از جمله برداشت محصولات تا شنبه را اعلام کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی طی 24 ساعت آینده آذربایجان غربی، شرقی، تهران، بوشهر و همدان در برخی نقاط شاهد بارش پراکنده خواهند بود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها