سرپرست پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از روز چهارشنبه آلاینده‌های جوی افزایش می یابد.
کد خبر: ۶۲۶۷۷۱
آلودگی هوا از چهارشنبه باز می‌گردد

مهندس احمد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بارش پراکنده برف و باران در شمال شرق کشور تا بعداز ظهر دوشنبه بتدریج قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل شاهد بارش باران و برف خواهیم بود و روز دوشنبه خلیج فارس و دوشنبه تا سه شنبه دریای عمان مواج می‌شود.

سرپرست پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: در روز سه‌شنبه هوای تهران با حداقل دمای 2- و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد صاف و در پاره‌ای از نقاط غبار آلود خواهد بود. در روز چهارشنبه نیز با حداقل 1- و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد شاهد هوایی کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبارآلود و در اواخر وقت همراه با افزایش ابر خواهیم بود.

به گفته وظیفه در روز سه شنبه استان‌های اردبیل 15-، آذربایجان شرقی با 12- ، آذربایجان غربی 13- سردترین دمای کشور را خواهند داشت و در روز چهارشنبه اردبیل با 12-، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و زنجان با 10- و استان‌های قم و همدان نیز با 11- درجه سانتیگراد روزهای سردی را تجربه خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها