مجید غلام‌نژاد 'گفت: بازی سختی داشتیم اما خدا را شکر که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم تا خود را جزو مدعیان قهرمانی نگه داریم
کد خبر: ۶۲۶۲۰۵
غلام‌نژاد:خودمان را در کورس قهرمانی نگه داشتیم

سایت جام جم ورزشی- مجید غلام‌نژاد در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: بازی سختی داشتیم اما خدا را شکر که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم تا خود را جزو مدعیان قهرمانی نگه داریم.
 وی در ادامه گفت: به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داشتیم و اگرچه فجر هم برابر ما خوب بازی کرد، اما استقلال از فرصت خود بهترین استفاده را برد تا با کسب پیروزی مقابل فجرسپاسی در کورس قهرمانی باقی بمانیم.
 غلام‌نژاد در ارتباط با عملکرد خود در این دیدار گفت: فکر می‌کنم علمکرد بدی نداشتم هرچند که باز به زمان نیاز دارم و می‌توانم این قول را بدهم هفته‌به‌هفته بهتر شوم.
 این بازیکن در خصوص دلایل استقبال کم تماشاگران از بازی‌ها گفت: من فکر می‌کنم این اتفاق چند دلیل دارد. اول اینکه هوا خیلی سرد است، دوم اینکه گران کردن بلیت‌ها هم در نیامدن هواداران خیلی تاثیر گذاشته است البته ما هم باید سطح کیفی بازی‌های‌مان را بالاتر ببریم تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. با این حال من امیدوارم استقلال بتواند در دیدارهای بعدی خود با حضور بیشتر هواداران در ورزشگاه از سد حریفان خود گذشته و به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها