مرد سارق پس از دزدی اموال خانه یک شهروند تهرانی با کرایه خودروی دو پسر جوان قصد فرار داشت که در پی هوشیاری مرد همسایه با جا گذاشتن اموال متواری شد.
کد خبر: ۶۲۵۹۸۷

به گزارش جام‌جم،بعد از ظهر بیست و یکم آذر امسال مردی خود را به گشت راهنمایی و رانندگی محله ستارخان رساند و از ماموران برای دستگیری سارق منزل همسایه‌شان خبر داد.

او به پلیس گفت: در حال رفتن به خانه بودم که دیدم مردی قوی‌هیکل در حال جابه‌جایی اثاثیه از مجتمع محل زندگی‌مان، به صندوق عقب خودروی پژویی است. وقتی وارد مجتمع شدم، مشاهده کردم در خانه یکی از همسایه‌ها باز است و مردی قوی‌هیکل اموال خانه آنها را سرقت کرده است. در پی این اطلاعات، ماموران همراه وی به محل اعزام و متوجه شدند مرد سارق در حال سوار شدن به یک خودروی پژو با دو سرنشین جوان است.

در همین موقع مرد سارق با دیدن ماموران، فریاد زد: این مرد که از من شکایت کرده، پدرزنم است و با این کار می‌خواهد مرا به دردسر بیندازد و اثاثیه‌ای که با خود می‌برم، متعلق به خودم است. در ادامه، ماموران موضوع را از مرد میانسال جویا شدند که او گفت: این مرد دروغ می‌گوید و من اصلا دختر ندارم. در حالی که ماموران قصد دستگیری مرد سارق را داشتند، او با قمه‌ای که از زیر پیراهنش در آورد، مرد میانسال را تهدید کرد تا راهش را سد نکند. در حالی که ماموران می‌خواستند مرد سارق را خلع‌سلاح کنند او در شلوغی جمعیت سوار یک خودروی عبوری شد و از محل گریخت. این در حالی بود که دو مرد جوان که سارق اموال دزدی را در خودروی آنها گذاشته بود، از سوی پلیس دستگیر شدند.

در ادامه در بررسی از خودروی آنها یک دستگاه ال سی دی و چند قلم کالای دیگر کشف و ضبط شد.

با تشکیل پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2، صاحب اموال سرقتی و دو جوان بازداشت شده روز گذشته به دادسرا انتقال یافتند.

ابتدا شاکی گفت: روز حادثه از طریق تماس یکی از همسایه‌ها در جریان سرقت از خانه‌مان و دستگیری این دو جوان قرار گرفتم و متوجه شدم یک دستگاه تلویزیون، دی وی دی، یک گلدان و یک جاشمعی نقره، سه سکه طلا و پنج میلیون تومان پول در قالب چند فقره چک به سرقت رفته که با هوشیاری همسایه‌مان سارق تلویزیون و دی وی دی را جا گذاشته اما بقیه اموال را با خود برده است.

راننده: نمی‌دانستم مسافر سارق است

در پی اظهارات مالباخته، یکی از دو جوان بازداشت شده گفت: روز حادثه در نزدیکی محل سرقت مردی را به عنوان مسافر سوار خودرو کردیم و قرار شد او را در ازای دریافت 25هزار تومان به منطقه رسالت ببریم.

وی اضافه کرد: مرد مسافر از ما خواست دقایقی منتظر بمانیم تا او وسایلی را از خانه پدرزنش بردارد و در صندوق عقب خودرو بگذارد که خواسته‌اش را قبول کردم.

وی افزود: پس از آوردن لوازم منزل، در حال روشن کردن خودرو بودم که ناگهان مرد میانسالی همراه ماموران از ما خواستند خودرو را متوقف کنیم و همان جا متوجه شدم مرد مسافر سارق است. در پی اظهارات این جوان، دوستش نیز گفته‌های او را تائید کرد.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس علی صادقی‌زاده در شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2، تحقیقات تکمیلی در حالی ادامه دارد که پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفته و جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد. این گزارش حاکی است، چند شهروند دیگر نیز که ساکن محل سرقت بودند، با حضور در مرکز پلیس از سرقت اموال خانه‌هایشان در همان روز خبر داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها