رئیس پلیس راهور خبر داد:

آغاز طرح زمستانی پلیس از فردا

سردار مومنی تاکید کرد:

ممانعت پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا پایان امسال سوانح رانندگی به کمتر از 18 هزار نفر برسد گفت؛ سرعت ، سبقت غیر مجازو انحراف به چپ علت 70 درصد تصادفات می باشد.
کد خبر: ۶۲۴۸۱۹
ممانعت پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسکندر مومنی در حاشیه طرح زمستانه 92 در جمع خبرنگاران، گفت: امسال برای دومین بار، دستورالعمل مشترکی بین سازمان های هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس جهت کاهش سوانح و تصادفات صادر شد، بر همین اساس تیم های مشترکی این دستورالعمل را اجرا می کنند.

وی افزود: در طرح زمستانه امسال، 43 هزار نفر نیروی پلیس در قالب 10 هزار تیم ثابت و سیار در کنار سایر دستگاه ها مشارکت دارند.

کاهش 18 هزار نفری سوانح رانندگی

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا پایان امسال سوانح رانندگی به کمتر از 18 هزار نفر برسد، سرعت، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ را علت 70 درصد تصادفات اعلام کرد.

سردار مومنی اظهار کرد: ظرفیت کلیه دستگاه ها در طرح زمستانه امسال نسبت به سال قبل، 8.5 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به کاهش هشت درصدی سوانح رانندگی در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ایمنی خودرو، معاینه فنی و داشتن تجهیزات، همچون زنجیر چرخ را خط قرمز پلیس در زمستان 92 اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: به کلیه پاسگاه ها در 27 استان برفگیر کشور ابلاغ شده تا در مبدا سفر، از تردد خوروهای فاقد تجهیزات به ویژه زنجیر چرخ جلوگیری کنند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها