رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی خبر داد:

19 مجروح بر اثر تصادف دو سرویس مدرسه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی از مجروح شدن 19 نفر دانش آموز در پی تصادف دو دستگاه سرویس مدرسه در بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۵۷۵
19 مجروح بر اثر تصادف دو سرویس مدرسه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا حسنی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف جرحی واقع در بلوار پیامبر اعظم (ص)، بلافاصله گشت پلیس راهور به محل اعزام شد.

وی افزود: این تصادف بین یک دستگاه اتوبوس ایران پیما با یک دستگاه مینی بوس که هر دو سرویس نمونه مدرسه شهید مطهری بودند به وقوع پیوست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی در شرح تصادف اظهار کرد: مینی بوس  در حال حرکت بوده و در دور برگردان به سمت خیابان شهید مدرس قصد گردش داشته که اتوبوس از عقب با مینی بوس برخورد و مینی بوس دچار واژگونی شد.

وی افزود: در این سانحه متاسفانه تعداد 19 نفر از دانش آموزان مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل که 16 نفر به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص و 3نفر دیگر نیز بستری و در حال مداوا هستند که حال عمومی نامبردگان رضایت بخش است.

سرهنگ حسنی گفت: کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را بی احتیاطی از سوی راننده اتوبوس ایران پیما و عدم توجه به جلو اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها