از قله دماوند تا تخت بیمارستان

جوان عاشق تئاتر با سرطان مبارزه می‌کند

چهره

مردی که می‌خواهد سرطان را شکست دهد

حدود سه سال پیش بود که حین اجرای نمایش «عجایب‌المخلوقات» ناگهان متوجه شد به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست، اما او با بیماری مبارزه کرد و با مساعدت مسئولان برای معالجه بیماری خود رهسپار آلمان شد و توانست سرطان را شکست دهد و دوباره به صحنه تئاتر بازگردد.
کد خبر: ۶۲۳۰۶۴

اما حالا دوباره سرطان بازگشته است و قصد دارد مجید بهرامی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر را شکست دهد. او اکنون زیر نظر پزشکان شیمی‌درمانی می‌شود، ولی نیاز به این دارد که یک بار دیگر با حمایت مسئولان بتواند به آلمان سفر کند و مراحل درمانی را بگذراند. البته دولت آلمان به این هنرمند پیشنهاد کرده است تا درخواست پناهندگی بدهد و به طور رایگان درمان شود، اما او چنانچه خودش گفته حاضر نیست چنین پیشنهادی را بپذیرد و تاب دوری از خانواده و وطنش را هم ندارد. او درباره هزینه‌های درمانش در این کشور به فارس گفته است: هزینه درمانم به اندازه گذشته نیست، اما بیمارستان اعلام کرده است که باید فعلا 25 هزار یورو بپردازم. مجید بهرامی مانند گذشته امیدوار است و به گفته خودش شک ندارد می‌تواند این بار هم بیماری را شکست دهد. او می‌گوید: پر از امیدم زیرا می‌دانم از این بیماری رد خواهم شد، فقط وقتم را می‌گیرد،‌ کلی کار دارم، ولی الان مجبورم در خانه بمانم. بعد از رد شدن از بیماری اولین کاری که انجام دهم با پاک‌کن‌هایی که مردم در نمایش«عجایب‌المخلوقات» برایم آوردند، نمایشگاهی را به نفع بیماران سرطانی به راه خواهم انداخت.

ماجرای پاک‌کن‌ها از این قرار است که سال گذشته مردم و دوستان مجید بهرامی در حاشیه اجرای نمایش «عجایب‌المخلوقات» به شکل نمادین برای او پاک‌کن هدیه می‌آوردند و با هم بر این تاکید می‌کرده‌اند که بیماری او پاک خواهد شد. در هر صورت مجید بهرامی یک بار دیگر نیازمند حمایت مسئولان است تا بتواند غول سرطان را شکست دهد و به صحنه تئاتر بازگردد. مجید بهرامی در فیلم‌های سینمایی «بدرود بغداد»، «گیلانه» و... نمایش‌های «سیاه‌ها»، «خانه‌ای در گذشته ما»، «عشق آباد» و... به عنوان بازیگر حضور داشته است.

زینب مرتضایی‌فرد / گروه فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها