ترکان مشاور عالی رئیس جمهور:

روحانی و احمدی‌نژاد در یک سطح قرار ندارند که با هم مناظره کنند

مشاور عالی رئیس جمهور درباره دعوت محمود احمدی‌نژاد از حسن روحانی برای برگزاری یک مناظره دو نفره گفت: از مناظره استقبال می‌کنیم اما شرط مناظره آن است که رئیس دولت دهم شرط راستگویی را رعایت کند.
کد خبر: ۶۲۱۹۸۲
روحانی و احمدی‌نژاد در یک سطح قرار ندارند که با هم مناظره کنند

اکبر ترکان در گفتگو با مهر با بیان اینکه اطلاعی از ارسال نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به حسن روحانی رئیس جمهور برای برگزاری مناظره ندارم، گفت:به هر حال دولت یازدهم از مناظره و پاسخگویی محمود احمدی نژاد نسبت به عملکرد خود استقبال می کند اما شرط این مناظره آن است که رئیس دولت دهم راستگو باشد.

مشاور عالی رئیس جمهور افزود: حسن روحانی و محمود احمدی نژاد در یک سطح قرار ندارند که بخواهند با هم مناظره کنند اما به هر حال، ما از پاسخگویی رئیس دولت دهم استقبال می کنیم.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه ای حسن روحانی رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرده است. احمدی نژاد گزارش 100 روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را دلیل دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
مسعودآسیوندزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
آقای تركان لابد شان رییس جمهور فعلی را خیلی بالا می برید كه نمی خواهید ایشان با رییس جمهور قبلی مناظره كند به نظرم این همان روحیه وتفكر تكبر وعجب وخودبزرگ بینی باشد برخی هم می گویند برای فرار از پاسخگویی بهترین روش با كمترین هزینه نگاه از بالاوتحقیر طرف مقابل است اما گمان بسیاری از دانایان وحكما براین است كه برای اثبات بزرگی وپرهیز از خودبزرگ بینی ونشان دادن واقعیت وحقیقت ادعا باید وارد گودشد وآستین ها را بالا زد وگرنه لاف وگزافگویی اولین اتهامی است كه به ذهن ومخیله ی اهل نظرخطور می كند امیدوارم تواضع وادب وهنر جدل احسن بیش از هرچیز از مدعیان اعتدال وتدبیر دیده شود زیرا مردم بزرگوارایران خود تاریخسازند وبه قول امام خوبان یك موجود الهی هستند
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
بیاد تو خیابون با مردم مناظره كنه تا ببینه نظر واقعی مردم چیه... البته ایشون اگه تمایل دارند می توانند بدون محافظ میان مردم ظاهر شوند ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
مناظره كنند البته پس از پایان دور چهار ساله رئیس جمهور تا یك اولا بدانیم رئیس جمهور چقدر موفق بوده همچنین هر دو در یك شرایطی باشند.
مچ گیر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
آقای تركان ،گفتید از نامه خبر ندارید ولی خبر دارید ،حتی مادر بزرگ من هم در جریان است ،صداقت را از خودتان شروع كنید.
دانشجوی رشته پزشكی از جان هاپكینز آمریكا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
آقای احمدی نژاد نابود كرد اقتصاد مملكت و سیاست مملكت و فرهنگ مملكت
آبروی ایرانیان را برد . بیشترین آمار پناهندگان ایرانی به خارج در دولت احمدی نژاد روی داد
همه ی تغییر مذهب ها , مسلمانی كه به مسیحیت روی آوردند در زمان احمدی نژاد بود بهانه ای شد برای در خواست پناهندگی یك مشت بی هویت كه وطن خود را فروختن برای گرفتن ملیت دیگر، آن هم با ترفند های بی شخصیت شدن و خوار شدن انسانیت
متحیر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
خدایا ایران را از خشكسالی و دروغ نجات بده . آقای تركان از نامه خبر نداری ؟؟!!!!همه ایران میداند غیر از شما !!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
عزیزم آخرصداقت یك كلام بگومیترسیم دیگه تهمت زدن نداره
عباس خوش مرام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
مردان خد پرده پندار دریدند یعنی همه جا غیر خداهیچ ندیدند اخه اقایان چشمهایشان را بسته اند ودهانشانشان راباز میكنند زمان مثل برق میگذرد به امید خرداد 96
راستگو
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
ایشان كاملا درست گفته اند شان دكتر روحانی خیلی بالاتر از كسی است كه طی 8 سال ایران را 80 سال عقب برد!
امیری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
گل گفتی آقای تركان چیزی كه عوض داره گله نداره بعبارتی گهی پشت به زین و گهی زین به پشت ؛ ین مناظره وقت تلف كردن است . همین صد روز آقای روحانی نحوه مملكت داری را و تقدیر رهبر ی را به همراه داشت آقایان بهتر است بروند دنبال برگزاری جشن تولد ایشان و پیدا كردن هاله نورو ، 16 میلیارد و افتتاح دانشگاه و ..
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
عزیزم با آنكه محمود را دوست ندارم ولی ایشان اولا توهین نكرده. ثانیا در این مملكت فرقی از نظر درجه بین یك شهروند عادی و رییس جمهور نیست.ارزش رییس جمهور آن است كه منتخب شهروندان است. رییس جمهور هر كس كه باشد نسبت به تك تك افراد مملكت مسئول و پاسخگو باشد. جناب محمود كه جای خود دارد.كم واسه این مملكت ندویده است خدا ایشان را هم عاقبت به خیر كند وهمچنین شیخ حسن را.
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
روحانی كار میكنه وقت نداره كه.

نیازمندی ها