صاحب آژانس قلابی قصد اخاذی داشت

صاحب یک آژانس مسافرتی قلابی که به بهانه فراهم کردن مقدمات سفر مردی به ایتالیا و ملاقات وی با مسئولان سفارت این کشور، از او کلاهبرداری کرده و برای پس دادن پول و مدارک شاکی قصد اخاذی 20 میلیون تومانی داشت، تحت تعقیب قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۰۹۸۰

به گزارش جام‌جم، روزگذشته مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از صاحب یک آژانس هواپیمایی قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی با معرفی خود به عنوان بازرگان گفت: برای مسافرت به ایتالیا، به یک آژانس هواپیمایی رفتم و قرار شد مدیر آژانس در کوتاه‌ترین زمان، مقدمات سفرم را فراهم ‌کند و حتی قول داد پیش از سفرم فرصتی برایم ایجاد کند تا با مسئولان ایتالیا در سفارتشان ملاقات کنم.

شاکی اضافه کرد: ابتدا به عنوان پیش پرداخت یک میلیون و 500 هزار تومان همراه گذرنامه و دیگر مدارکم را به مدیر آژانس پرداخت کردم و قرار شد بقیه هزینه را پس از فراهم کردن قرار ملاقات در سفارت ایتالیا بپردازم، اما هر بار که با دفتر کارش تماس می‌گرفتم، وعده‌های دروغین می‌داد تا این که یک روز در تماس تلفنی تهدید کرد مدارک و پولم را در صورتی تحویل می‌دهد که 20 میلیون تومان به او بپردازم .

وی یادآور شد: پس از چند روز به دفتر کارش رفتم که متوجه شدم او دفتر کارش را عوض کرده و همسایه‌ها هم از وی خبری نداشتند. درادامه از طریق بررسی در سازمان گردشگری متوجه شدم، فعالیت آن آژانس غیرقانونی و صاحب آژانس نیز کلاهبردار بوده است.

بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس علی صادقی زاده، رئیس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها