واحد مرکزی خبر: خبرگزاری رویتر امروز پنچ شنبه در گزارشی از تهران به قلم هایده فرمانی درباره رقابت حساس تیمهای ملی فوتبال ایران و ژاپن نوشت:تیمهای ملی فوتبال ایران و ژاپن ، دو تیم مطرح اسیا ، فردا جمعه در تهران در اخرین مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی سال دو هزار و شش در دیداری حساس به مصاف یکدیگر میروند.
کد خبر: ۶۱۶۳۵

پس از تساوی بدون گل بازی ایران و بحرین ، ایران در مصاف با ژاپن یک بازی تهاجمی را به نمایش خواهد گذاشت و امیدوار است بتواند در گروه B یک امیتاز از ژاپن که سرگروه است جلو بیفتد.
اما ژاپن که در ایران با صد هزار تماشاچی طرفدار تیم ملی ایران روبرو خواهد بود چندان امیدوار نیست بتواند امتیازی بهدست اورد.
برانکو ایوانکوویچ مربی کروات تیم ملی فوتبال ایران گفت شرکت در رقابتهای جام جهانی دو هزار و شش بزرگترین ارزوی ما است و ما با شکست ژاپن این ارزو را به واقعیت تبدیل خواهیم کرد.
ایوانکوویچ افزود تیم ما در وضع بسیار خوبی است و ما امیدواریم وحید هاشمیان ، محرم نویدکیا و مهدی مهدوی کیا سه ستاره فوتبال ایران در بوندس لیگا ، با توجه به کسب تساوی بدون گل در مسابقه ماه گذشته با بحرین ، انگیزه لازم را برای کسب پیروزی در تیم ایجاد کنند.
هیچکدام از بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ایران مصدوم نیستند و ازسوی دیگر دستکم صد هزار تماشاچی این تیم را در استادیوم ازادی تشویق خواهند کرد و این دو امتیاز مهم برای انها به شمار میرود.
مهدوی کیا گفت من بیش از همیشه امادهام.ما باید ژاپنیها را در تهران شکست دهیم. ما واقعا به این پیروزی نیاز داریم.
این در حالی است که زیکو مربی برزیلی تیم ملی فوتبال ژاپن شش بازیکن ژاپنی حاضر در لیگهای خارجی را برای بازی در برابر ایران به تیم خود اضافه کرده است.
هیده توشی ناکاتا بازیکن خط میانی تیم فوتبال فیورنتینا از جمله این بازیکنان به شمار میرود که پس از تقریبا یکسال غیبت به تیم ملی ژاپن دعوت شده است.
پیش بینی میشود ناکاتا در کنار شینجی اونو ، شونسوکه ناکامورا و جونیچی ایناموتو یک خط میانی قدرتمند را در برابر تیم ایران تشکیل دهد ولی با توجه به محرومیت الکس و ماکاتو تاناکا دو مدافع کلیدی از شرکت در این مسابقه و نیز مصدومیت و شکستگی انگشت یوشیکاتسو کاواگوچی دروازهبان ، نگرانی از مقابله خط دفاع ژاپن با مهاجمان تیم ایران در ورزشگاه ازادی ، همچنان به قوت خود باقی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها