به خاطر پخش مستند فتنه ۸۸ صورت گرفت

تقدیر ۲۱۲ نماینده مجلس از رسانه ‌ملی

212 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران به خاطر حضور گسترده در عزاداری سیدالشهدا و همچنین از صدا و سیما به خاطر پوشش مناسب مراسم عزاداری سالار شهیدان و پخش مستند فتنه 88 قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۱۶۱۹۹
تقدیر ۲۱۲ نماینده مجلس از رسانه ‌ملی

متن کامل بیانیه نمایندگان مجلس که علیرضا منادی عضو هیأت رئیسه آن را خواند، به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله

جهان اسلام و ملت ایران یک بار دیگر در عاشورای حسینی با اظهار ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا  (ع) و یاران وفادار ایشان، شور و شعور حماسی و معنوی خود را به اثبات رساندند.

مردم از هر صنف و گروهی در همه جای سرزمین اسلامیمان با برپایی مراسم سوگواری و شرکت در اجتماعات و دسته‌جات عزاداری، درس هیهات من‌الذله آموختند و با سالار شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می‌دانیم با امضای این بیانیه از ملت مسلمان و انقلابی، حق طلب و ظلم ستیز ایران سپاس‌گذاری کنیم.

همچنین وظیفه می‌دانیم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز که با پخش برنامه‌های آموزنده و جذاب و گزارش‌های خبری گسترده از تجمعات یک پارچه عزاداران و هیئت‌های عزاداری در همه شهرها وظیفه خود را انجام داد تشکر کنیم.

سپاسگزاری ویژه خود را مخصوصا به سبب پخش برنامه آگاهی بخش و عبرت‌آموز حرمت‌شکنان در بخش‌های مختلف خبری در روز شنبه 25 آبان 92 اعلام می‌کنیم.

این مطالب یک بار دیگر به ملت ایران، توطئه شوم و تلخ فتنه 88 و بی‌حرمتی نسبت به عاشورای حسینی و مقدسات اسلامی را یادآوری و عزم ملت نستوه ایران را برای دفاع از حریم اسلام و عاشورا و انقلاب نشان داد.

امید است چراغ پر فروغ عاشورا را روز به روز پرنورتر و پرچم انقلاب روز به روز برافراشته‌تر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها