فردی که شب گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری شاهرود ادعای پیامبری کرد توسط نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۳۶۱۱
پیامبر دروغین دستگیر شد

چهارشنبه شب در جلسه ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی، اتحادیه های صنفی، امام جمعه و فرماندار شهرستان شاهرود برگزار شد، قبل از شروع این جلسه فردی با صدای بلند وارد محل جلسه شد و اعلام کرد پیامبر است.

این فرد در سخنانش تاکید می کرد من پیامبر هستم.

در حالیکه بیش از یکصد نفر از مسوولان این شهرستان داخل سالن حضور داشتند، فرمانده نیروی انتظامی شاهرود از این فرد خواست جلسه را ترک کند، اما او با صدای بلند فریاد می زد به من دست نزنید.

در حالیکه ادامه رفتار این فرد و سخنان او،جلسه را از حالت عادی خارج کرده بود، فرمانده نیروی انتظامی شاهرود از همه شرکت کنندگان خواست سالن را ترک کنند تا با آرامش مدعی پیامبری را دستگیر کنند که پس از چند دقیقه گفت و گو بازداشت شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
عجبا
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
این شخص شاید مشكل روحی داشته باشد واحتمالاتحت تاثیر گفتار دیگران چنین رفتار ناشایسته را بروز داده باشد .بهر جهت باید تخت نظارت ومراقبت قرار گیرد
سعید
Germany
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
به جای بازداشت و زندانی كردن و این كارها باید از یك پزشك و یا روانكاو استفاده بشه نه غل و زنجیر
اسداله
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
این فرد باحتمال زیاد بیماری روانی دارد به روانپزشك معرفی شود جزو علایم بیماری روانی است . نباید به این فرد توهین یا آزار و اذیت شود.
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
باید كاری كرد كه دیگه كسی هوس همچین كاری را نكنه ...
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
۰
۰
با سلام و ادب :در خصوص این فرد ...مشابه انرا در چند سال اخیر داشتیم ...این مسایل ریشه در تعدد اسیب ها ی اجتماعی داره ....مسایلی چون استعمال مواد مخدر ...عدم تعادل روحی و روانی فرد ...تحریك و تعمد در بیان و عمل ...جهت تحریف و سست جلوه دادن دین و مسایل شرعی ....هستند دول و تفكراتی كه با استارت این پروسه ..اسلام و ارزشها را سیبل اهداف شوم خود قرار دادند ...ولی ید الله فوق ایدیهم .....گمنام .

نیازمندی ها