هاشمی رفسنجانی در دیدار خانواده عسگراولادی:

عسگراولادی اگر به حقیقتی می‌رسید با شجاعت بیان می‌کرد

پیام تسلیت آیت‌الله مهدوی‌ کنی:

عسکراولادی حامی مخلص محرومان بود

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تسلیت درگذشت مرحوم عسکراولادی تاکید کرد: ‌آن فقید سعید از رجال صادق‌الوعد و پشتیبان مخلص مبازران و محرومان بود.
کد خبر: ۶۱۳۰۳۰
عسکراولادی حامی مخلص محرومان بود

در پیام آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌ کنی آمده است است:ارتحال صدیق دیرین، مجاهد نستوه، مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) و از خادمان مخلص اسلام که عمر شریف خود را در خدمت به آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری سپری نمود، موجب تاسف شدید گردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز طی پیامی درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی را تسلیت گفت.

در پیام علی لاریجانی آمده است است: مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از مجاهدان خستگی ناپذیر و از چهره‌های موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند که سابقه بیش از پنجاه سال مبارزه حکایت از اراده قوی و اعتقاد ژرف ایشان به استقرار نظام جمهوری اسلامی بود.

ایشان همچنین در وحدت بخشی نیروهای انقلاب نقش فراوانی داشته و پس از پیروزی انقلاب نیز در سنگرهای متعدد از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تصدی وزارت در دولت‌های مختلف، تاسیس کمیته امداد حضرت امام و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم حضرت امام – رحمته الله علیه – و مقام معظم رهبری خدمات فراوانی را به نظام عرضه داشتند.

 در پی درگذشت مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی، یادگار امام حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:آن مرحوم بی‌شک از خالص‌ترین مبارزین با رژیم ستم‌شاهی و از امین‌ترین عاشقان امام بود. دل بی‌کینه، وسعت نظر، سماحت و بزرگواری و پاک دستی و صداقت، همه و همه در وجود مرحوم عسگراولادی به وضوح دیده می‌شد.

حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی اصلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:حبیب‌الله عسکراولادی  همواره ارادت ویژه‌ای به ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) داشت در روز اول محرم الحرام دیده از دنیا بست.

مشی اعتدالی و همراهی با مردم از ویژگی های بارز این پیشکسوت انقلاب اسلامی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها