دستگیری شروری که چشم درمی‌آورد

پسر شروری که به‌اتهام سرقت مسلحانه، درآوردن چشم مردم و ایجاد ناامنی، تحت تعقیب پلیس امنیت بود، از سوی ماموران کلانتری خزانه دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۰۱۱۷
دستگیری شروری که  چشم درمی‌آورد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، چندشب پیش خبر درگیری مسلحانه با سلاح سرد در محله خزانه‌بخارایی، فلکه چهارم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

در پی این تماس، ماموران با اعزام به محل مشاهده کردند، هشت نفر از اراذل و اوباش خطرناک منطقه به نام‌های علی معروف به‌ترکه، علیرضا معروف به ساندویچی و وحید با چند نفر از اراذل و اوباش با قمه و شمشیر در حال نزاع و درگیری هستند.
این اوباش با بستن خیابان و عربده‌کشی، باعث رعب‌ووحشت و برهم زدن نظم عمومی شده بودند.
سردسته اراذل و اوباش ـ علی ـ با مشاهده ماموران با قمه به آنها حمله‌ور شد که پس از درگیری، یکی از ماموران کلانتری وی را خلع سلاح کرد. با رسیدن دیگر واحدهای کمکی، همدستان و طرف‌های درگیری فرار کردند، ولی متهم اصلی که از ناحیه سر مجروح شده بود، دستگیر شد.
تحقیقات اولیه معلوم کرد، این متهم هفدهم مرداد امسال به ضرب و جرح عمدی و تخریب اموال شخصی و دولتی اقدام و در درگیری دیگر در شانزدهم مهر، فردی به نام محمدرضا را با چاقو نابینا و فرد دیگری را نیز از ناحیه چشم مجروح کرده؛ به‌طوری که موجب کم‌بینا شدن وی شده است. همچنین متهم بیست و هفتم مهر امسال در یک درگیری مسلحانه هفت نفر را مجروح و دو موتورسیکلت و مقداری طلا سرقت کرده و در چند روز گذشته نیز با ایجاد درگیری موجب زخمی‌شدن چند نفر از شهروندان پایتخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۰
۰
اعدام. بعد میگن چرا ? اگر اینا آزاد باشند 1000 نفر میمیرند ولی اگر اعدام بشوند هزاران نفر از دست این یك نفر راحت زندگی می كنند
امیر كرسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۰
۰
باید اینها را اعدام كرد
داوود
United States
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۰
۰
حالا اینو گرفتید چكارش میكنید هفته دیگه آزاده! قانون، فقط قانون عربستان
صفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۱
۰
چه فایده هرچقدر اینها را بگیرید باز شرورهای زیادی وجود دارند. سری هم به خیابانها و پس كوچه های كارون مالك اشتر بزنید . كه اول صبح آدم جرات نداره برای سركار رفتن از این كوچه رد بشه .
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۰
۰
در محل ارتكاب جرم برچرخانید تادرس عبرت شود برای كسانی كه جرات خلاف می كنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۰
۰
فقط اعدام شوند
نوا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
۰
۰
حبس ابد تا آدم بشن و بخودشون بیان.
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
واقعا باید شدیدترین مجازاتها راجع به آنها اعمال بشود كه امنیت مردم را به خطر می اندازند.

نیازمندی ها