رییس مجلس شورای اسلامی:

بیانات رهبری برای فعالان دیپلماتیک، پشتیبانی ذی قیمت است

رییس مجلس شورای اسلامی با یادآوری بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در مورد تحرک دیپلماتیک اخیر دولت گفت: ایشان اصل تحرک دیپلماتیک را در شرایط فعلی لازم و مورد حمایت قرار دادند که برای فعالان دیپلماتیک، پشتیبانی ذی قیمت و خوب است.
کد خبر: ۶۰۳۸۳۵
بیانات رهبری برای فعالان دیپلماتیک، پشتیبانی ذی قیمت است

علی لاریجانی امروز یکشنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با تسلیت به مناسبت شهادت امام جوادالائمه امام نهم شیعیان افزود: موضوعات مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد و در چارچوب مدنظر رهبری گام های بعدی برداشته شود.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معظم له در کنار تحرک دیپلماتیک، توجه همه مسوولان را به بالابردن توان اقتصادی و خودکفایی جلب کردند که بارها این مساله در مجلس شورای اسلامی مطرح شد چرا که تکیه بر دانش و ظرفیت اقتصادی داخل کشور، کلید پیروزی و موفقیت کشور است.

رییس قوه مقننه افزود: ممکن است به ذهن برخی افراد این مساله متبادر شود که تسهیل روابط دیپلماتیک به فضای اقتصادی مدد برساند که این امور تاثیرات متقابل دارد ولی مساله اساسی این است که هر چه قدرت درونی کشور افزایش یابد هزینه مذاکرات دیپلماتیک کاهش می یابد.

لاریجانی اظهار کرد: توصیه مجلس پیرو رهنمودهای رهبری به دولت خدمتگزار این است که با تسهیل فضای کسب و کار و به کارگیری نخبگان، همت خود را معطوف به این امر کند.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به انفجار در کاظمین و در میان عزاداران امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: بار دیگر اقدامات تکفیری ها و تروریست ها برای منطقه و مسلمانان نشان داده شد و سرویس های اطلاعاتی برخی کشورهای قدرتمند و دولت های کج اندیش منطقه از این گروه ها حمایت می کنند ولی در شعار، خود را مخالف تروریست ها می دانند و این دغل کاری، فضایی را ایجاد کرده است که تروریست به وجود آیند و رشد کنند.

لاریجانی همچنین هفته نیروی انتظامی را به کارکنان این نیرو تبریک گفت.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها