راهکارهایی برای پاک کردن لکه‌های وایتکس از روی لباس

از دست این لکه‌های وایتکسی!

افزایش حجم تولید رنگ و رزین در سال آینده

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیتی از برنامه‌ریزی برای رشد ۲۰ درصدی تولید رنگ و صنایع پوشش و افزایش ۳۰ درصدی تولید رزین در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۷۹۵
افزایش حجم تولید رنگ و رزین در سال آینده

به گزارش ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه رنگ، شهنام سپاسدار اظهار داشت: این نمایشگاه امسال در حالی برگزار می شود که حضور نمایندگان کشورهای خارجی بسیار چشمگیر بوده و از استقبال بالایی برخوردار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از 21 تا 24 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

سپاسدار با اشاره به اینکه این نمایشگاه طی دو دوره گذشته با مشکلات فراوانی روبرو بوده است، تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و به کارگیری سیاست های کار آمد، صنعت رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از رکودی که با آن مواجه بوده، در حال خروج است به طوری که امیدواریم سال آینده حجم تولید رنگ و صنایع پوشش در کشور 20 درصد و تولید رزین نیز بیش از 30 درصد افزایش یابد.

وی  از حضور پر رنگ  مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در حال حاضر نمایندگانی از 20 کشور شامل آلمان، بلژیک، فرانسه، انگلیس، سوییس، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، امارات متحده عربی، هند، چین، تایوان، کره، مالزی، سنگاپور، تایلند، هلند، چک، اکراین و بلاروس درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

به گفته سپاسدار، تاکنون تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه رنگ از مرز 250 گذشته و مشارکت کنندگان در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع با یکدیگر رقابت می‌کنند و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وی همچنین از حضور و مشارکت فعالان صنعت آبکاری مانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه خبر داد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از 21 تا 24 آذرماه از ساعت 9 تا 16 برگزار می‌شود.

newsQrCode
برچسب ها: رنگ
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها