ریزش سنگ نمای ساختمان بر سر پسر 12 ساله

سقوط سبد بالابر حمل مصالح ساختمانی، پسربچه‌ دوازده ساله‌ای را به کام مرگ کشید.
کد خبر: ۶۰۳۳۲۷
ریزش سنگ نمای ساختمان بر سر پسر 12 ساله

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: سقوط بالابر حمل مصالح ساختمانی ساعت 17 و 49 دقیقه روز پنجشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 28 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه که یک ساختمان چهار طبقه در حال ساخت در خیابان زمزم کوچه متین بود، اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند سبد حامل سنگ نمای ساختمان از طبقه چهارم یک ساختمان در حال ساخت به پایین سقوط کرده و روی پسر دوازده ساله‌ای که در محل بوده، افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای نجات این پسربچه، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل و پس از برداشتن سنگ‌ها و سبدبالابر از روی این پسر بچه، او را به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان با بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را بر اثر شدت جراحات تائید و اعلام کردند.

وی درباره علت بروز این حادثه نیز یادآور شد: با توجه به این که بالابر سقوط نکرده و تنها سبد آن جدا شده، احتمال می‌رود پارگی کابل یا شل‌شدن پیچ‌ها و مهره‌های بالابر، علت بروز این حادثه باشد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان عصر همان روز پس از ایمن‌سازی محل، به عملیات خود خاتمه دادند. (ایسنا)

newsQrCode
برچسب ها: ریزش ساختمان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
خدا به والدینش صبر دهد خیلی باورش سخت است كه فرزندت را اینگونه ناگهانی از دست بدهی.
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
بنده خدا. چقدر سخته اینجور مرگها. خدا برای كسی نیاره
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
واقعا تحمل از دست داده عزیز ادم خیلی سخته خدا به مادرش صبر بده .

نیازمندی ها