زنی که با با خرید کالا و ارائه چک‌های جعلی، از مغازه‌داران کلاهبرداری می‌کرد، از سوی پلیس آگاهی استان مرکزی در شهرستان محلات دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۲۷۳۰
زن شیاد سر مغازه‌داران کلاه می‌گذاشت

به گزارش جام‌جم، سرهنگ رضا احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: چندی پیش مردی باحضور در پلیس آگاهی از زنی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه زنی برای خرید لوازم خانگی به مغازه‌اش آمده و در قبال خرید چند قلم کالا، به او چک پرداخت کرده، اما وی هنگام نقد کردن چک در بانک متوجه جعلی بودن آن شده است.

وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای، تحقیق برای دستگیری زن کلاهبردار آغاز شد تا این که مغازه‌داران دیگری نیز باحضور در پلیس آگاهی، از یک زن به اتهام کلاهبرداری و پرداخت چک جعلی بابت خرید کالا شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی یادآور شد: با چهره‌نگاری رایانه‌ای از زن شیاد معلوم شد وی همان متهمی است که پلیس در تعقیب اوست بنابراین پاتوق‌های احتمالی این زن تحت نظر قرار گرفت و او چند روز پیش در شهرستان محلات دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اعتراف و عنوان کرد 12 مغازه‌دار دیگر را فریب داده و به بهانه خرید کالا به آنها چک جعلی داده است.

بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها