آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

شعار«مرگ بر آمریکا»به نفع سیاست‌خارجی کشور است

نشست دولت و مجلس؛ فرداشب

رییس جمهور از سفر نیویورک به نمایندگان گزارش می دهد

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: فردا نخستین جلسه مشترک میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت دولت به میزبانی دولت در ریاست جمهوری برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۲۲۴۶
رییس جمهور از سفر نیویورک به نمایندگان گزارش می دهد

حجت الاسلام مجید انصاری در مصاحبه با  واحد مرکزی خبر افزود: قبلاً وعده داده شده بود که پس از بازگشت رییس جمهور از نیویورک در نخستین فرصت این نشست برگزار شود که به همین منظور از همه نمایندگان مجلس دعوت کرده ایم فردا در این جلسه شرکت کنند.

وی محور اصلی این نشست را ارایه گزارش رییس جمهور از سفر به نیویورک و دستاوردهای آن خواند.

انصاری افزود: البته مسائل دیگری هم در این نشست مطرح خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سه وزیر علوم ، تحقیقات و فن آوری ،  آموزش و پرورش و ورزش و جوانان چه زمانی به مجلس معرفی می شوند؟ گفت: زمان قطعی مشخص نشده است اما پیش از پایان مهلت قانونی این اقدام صورت می گیرد.

معاون امور مجلس رییس جمهور در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد همین سه سرپرست این سه وزاتخانه معرفی شوند؟ افزود: در هر حال شاخصه های مورد نظر دولت در این سه سرپرست وجود دارد اما اینکه آیا این سه نفر معرفی شوند یا نه به تصمیم رییس جمهور بستگی دارد و سخنگوی دولت اعلام خواهد کرد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی نیز از قطعی شدن برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت خبر داد.

آقای سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این نشست فردا از ساعت 19 به میزبانی رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

وی بررسی اوضاع جاری کشور و نیز سفر رییس جمهور به نیویورک را از جمله موضوعاتی ذکر کرد که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها