سریال‌سازی فاخر متوقف می‌شود؟

صف بلند سریال‌های بی‌بودجه تلویزیون

کارگردان سریال فاخر «صاعقه خاموش» گفت: پس از نگارش ۱۳ قسمت اولیه فیلم‌نامه، کار در مرحله تحقیق و پژوهش و نگارش متوقف شد.
کد خبر: ۶۰۰۹۰۲
«صاعقه خاموش» در مرحله نگارش متوقف شد/ وضعیت مبهم سریال ملی شدن صنعت نفت

مجتبی راعی کارگردان «صاعقه خاموش» در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: طرح ساخت این سریال فاخر از سال 83 از سوی خودم به محمدرضا جعفری جلوه مدیر سابق شبکه یک سیما و مهدی فرجی مدیر سابق گروه فیلم و سریال ارائه شد که پس ار تأیید نهایی ساخت آن را آغاز کردیم.

وی افزود: کار تحقیق و پژوهش سریال فاخر «صاعقه خاموش» توسط گروهی 6نفره با سرپرستی نظر احسان عظیمی و منصور براهیمی آغاز شده بود که تا چند سال گذشته نیز ادامه داشته است.

راعی با بیان اینکه سیناپس 50قسمتی این مجموعه تلویزیونی پس از نگارش به تلویزیون داده شد، اضافه کرد: داستان این سریال به‌صورت بسیار جذاب و نمایشی تهیه شده که مورد قبول مسئولان نیز بود.

به‌گفته این تهیه‌کننده، پس از نگارش 13 قسمت اولیه فیلم‌نامه، کار در مرحله تحقیق و پژوهش و نگارش متوقف شد.

وی ادامه داد: در مصلحت اندیشی گروه‌های مختلف مانده‌ایم و منتظریم که کسی با مسئولیت کامل کار ساخت و تولید سریال فاخر «صاعقه خاموش» را در دست بگیرد تا کار برای پخش از سیما آماده شود.

فیلم‌نامه «صاعقه خاموش» به‌طور مشخص سیر حوادث تاریخی مربوط به ملی شدن صنعت نفت را طی سال‌های 1328 تا 1332 روایت می‌کند که ضمن آن، برخی از شخصیت‌های تأثیرگذار در قضیه ملی شدن صنعت نفت نیز نشان داده می‌شوند.

«صاعقه خاموش» داستان مهندسی به‌نام علیرضا را روایت می‌کند که در ادامه با توجه به قضیه نفت و نگهداری این صنعت، به شخصیتی مهم تبدیل می‌شود، طوری که ضمن ملاقات با برخی از شخصیت‌های سیاسی مانند مصدق، در کانون توجه نیز قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها