وی تاکید کرد: برنامه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برای بازگشت قیمت داروهای خاص، به تنهایی نمی تواند مشکلات بازار دارویی را حل کند.
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران در ارتباط با تبلیغ داروها توسط برخی از پزشکان، نیز گفت: اصولا تبلیغ کردن دارو کار اشتباهی است و قطع به یقین بدانید، دارویی که تبلیغ می شود احتمالا مشکلاتش بیشتر از سایر داروهاست که تبلیغ نمی شوند.
وی ضمن مخالفت با تبلیغات تلویزیونی، ماهواره ای و...، افزود: البته برای برخی داروها جای مانور خیلی کم است. مثل داروهای ضد سداررطان و... که پزشک لازم می بیند بهترین نوع دارو را برای بیمارش تجویز کند. (مهر)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد