یک شهروند از ماهدشت: مسکن مهر ماهدشت بدون مدرسه برای بچه‌های دانش‌آموز است. مسئولان امر فکری در این زمینه کنند. ‌
کد خبر: ۵۹۹۳۲۷

جمعی از شهروندان: خیابان جمهوری حد فاصل میدان بهارستان تا چهارراه استانبول عصرها به‌قدری شلوغ و ترافیک دارد که رفت و آمد شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم تا قبل از بازگشایی مدارس این معضل را حل کنند.

یک شهروند: از مسئولان آموزش و پرورش می‌خواهیم هزینه ازدواج فرزندان ما بازنشستگان فرهنگی را که از سال 91 قطع شده بود، مجددا پرداخت کنند.

یک شهروند از اهواز: تردد و توقف زیاد خودروهای سنگین در مناطق مسکونی خیابان اول کوی پاستوریزه اهواز مشکلات و دردسرهای زیادی را برای اهالی موجب شده است. از مسئولان امر می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

حیدری از یافت‌آباد: پیامک راهنمایی و رانندگی برای اعلام خلافی به هیچ‌وجه جوابگو نیست. چرا؟

یک شهروند: چرا باید کسانی بابت بدهی یک یا دو میلیونی به بانک مورد موأخذه و تهدید قرار گیرند، ولی کسی به ده میلیارد تومان بدهی شخصی به مملکت، کاری نداشته باشد؟

جوابیه: در پی درج پیامی در بیست و ششم تیر ماه تحت عنوان «امنیت در پارک انقلاب شاهین‌شهر وجود ندارد»، معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس ناجا با ارسال نمابری اعلام کرد: این فرماندهی برای ارتقای رضایتمندی شهروندان اقدام به راه‌اندازی دو واحد گشت محسوس و نامحسوس کرده است که بطور مرتب اقدام به جمع‌آوری موارد غیراخلاقی می‌کنند. همچنین طرح جمع‌آوری سلاح سرد و برخورد با فروشندگان قلیان به طور جدی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها